Vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mevrnathalie, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik ben nu 18 weken en 1 dag zwanger, 30-12-2009 hebben wij een echo gehad en alles zag er prima en goed uit.

Nu heb ik sinds 1,5 week/2 weken een bultje achter mijn oor, ter hoogte van m'n oorlel, ik ben ervoor naar de huisarts geweest, tevens had ik ook wat last van dat oor, het bleek een ontsteking te zijn aan 't buitenoor, het bultje is een opgezet kliertje, moet vanzelf weggaan. Heb druppels gehad die je kon gebruiken tijdens de zwangerschap, de Huisarts heeft hier speciaal naar gekeken. Ik heb geen last meer van m'n oor, af en toe nog wat jeuk maar verder geen pijn meer. Het opgezette kliertje lijkt iets minder te zijn maar het zit er nog wel.

Kan dit iets met de zwangerschap te maken hebben of moet ik m'n geen zorgen maken. Ben wel nog steeds vermoeid. Verder voel ik me goed.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Nee het heeft niet direct met je zwangerschap te maken. Hopelijk ben je er snel vanaf!

Imke

3. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Imke bedankt voor je reactie.
    Vanmorgen om 10 uur langs geweest bij mijn huisarts.
    het oor ziet er beter uit, moet nog wel doorgaan met oordruppels FNA (zure druppels). Deze kunnen gebruikt worden tijdens de zwangerschap zegt hij, klopt wel neem ik aan?

Het kliertje komt door de ontsteking van 't buitenoor, doordat je afweersysteem anders is tijdens je zwangerschap kan je lichaam dus anders reageren, dat kliertje kan nog wel even duren voordat dat weg is, maar hoef me gelukkig geen zorgen te maken:D Helemaal gerustgesteld. Wilde het je nog even laten weten.

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihpi,

De druppeltjes zijn geheel veilig.

Imke

Deel Deze Pagina