Jullie kennen ze vast wel.. die grappige berichtjes.. heb er wel 3 gevonden.. maar dacht misschien weten jullie nog een leuke?
Die 2e is wel grappig haha. Wat heeft t voor zin om haar te wijzen op spelfouten? Zij heeft ze toch ook maar van internet..
Heb er geen plaatsje bij, maar vond deze wel grappig: Politie heeft een lijk gevonden, geen hersens, kleine penis en een bierbuik. Laat vlug iets weten, ben ongerust. als je nog moest leven, een gelukkig 2015!!! Uw advertentie staat nu al 9 jaar op onze site zonder 1 reactie, vind u het goed dat we het in 2015 eens proberen zonder foto ? Gelukkig Nieuwjaar!
Ja begrijp ik, is ook geen persoonlijke aanval. Maar ik zou zelf geen berichten (door)sturen met allemaal spelfouten.
Kwam net deze status tegen op Facebook. Heb hem 2x moeten lezen en mijn man was er dus echt ingetrapt. Na heel lang gepraat te hebben, hebben we besloten dat het over is! De chemie is weg, de rek is er uit! Dus beter als vrienden uit elkaar, dan dat het met ruzie moet. Ik vind het heel erg jammer dat het op deze manier moet maar het is niet anders. Ik zal net als jij opnieuw moeten beginnen. Weer opnieuw bah bah. Ik ben het zo zat. Het is al de zoveelste keer dat ik opnieuw moet beginnen, het viel me echt zwaar vannacht maar goed. Zo is het leven nu eenmaal! Het is geven en nemen dus ik geef je nu de ruimte. Ik hoop dat je niet verdrinkt in je verdriet. Soms gaan de dingen niet zoals je gehoopt had. Dus 2014!! Ik wens je veel succes... En welkom in mijn leven 2015!!!, ik tel de dagen af dat je bij me zult zijn...!!
Niet echt mijn ding en mijn familie zou ook raar op kijken als je dan toch anders wil dan ben ik met van zoiets "We wensen voor 2015 12 maanden vreugde 52 weken plezier 365 dagen succes 8760 uren gezondheid Een gelukkig nieuw jaar!"
Ik wens jou ook voor het jaar 2015 12 maanden zonder ziekte 52′ weken zonder stress 365′ dagen van geluk 8760′ uren zonder ruzie 525600′ minuten vrede Nog beter 31536000′ seconde liefde"
Nou, inderdaad, tenenkrommend, zoveel fouten. Het meeste is ook niet mijn gevoel voor humor, maar als ik moest kiezen, zou ik het goed overtypen en voor die van mamaniess gaan.