Furby....

Discussie in 'De lounge' gestart door yeps, 17 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja de party rocker hebben we ook twee van en die zijn ook best leuk.

Kunnen ook op de app ( ze gaan feesten)

Maar een grote furby kan gewoon veel meer...en hoe meer je ermee doet hoe meer hij kan.

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    De partyrocker is voor bij de gewone furby...maar ik zou hem NIET kopen. De gewone furby is hartstikke leuk, mijn kinderen spelen er regelmatig mee, maar de partyrocker zegt niks, maar zingt dus alleen (en das 1 liedje)... Voegt niet echt iets toe en is ook niet te vergelijken met een gewone furby..

3. besje

besje Actief lid

26 feb 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorig jaar heeft mijn dochter (6 jaar toen) furby gekregen voor sinterklaas. Ze wou hem ook echt héél graag. En het leek me we leuk omdat ze graag voor haar poppen zorgt.

De eerste week heeft ze er veel mee gespeeld en geknuffeld. Hij moest zelfs mee aan tafel als we aten. Maar na een weekje verdween hij in zijn slaaplade (een kast waar hij sliep anders begon hij 's nachts ineens lawaai te maken) en komt er maar heel sporadisch weer uit.

Ik zou hem niet meer opnieuw kopen.

4. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    Ook hier een dochter met Furby, ze heeft er een week intensief mee gespeeld, toen een week minder en sindsdien nooit meer. Staat nu al ruim een jaar in de kast.

Toevallig vroeg ze van het weekend of ik batterijen wilde halen om er in te doen dus hoop dat ze er misschien toch nog mee gaat het spelen...

Persoonlijk kan ik het dus niet aanraden maar als ze het echt heeeeel graag willen zou ik beginnen met eentje via marktplaats, een tweede kan altijd nog onder de kerstboom. Een gezamenlijk cadeau kan best toch?

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Vorig jaar heeft onze dochter er 1 voor haar verjaardag van ons gehad. Hoe lief ze ook voor hem is, dat mormel is 95% van de tijd een boze, mopperende en boerende klier:$ Zo een eerste boer is nog best grappig, maar na een paar keer is de lol er wel vanaf en wordt het behoorlijk irritant en aso. 't Zijn geen kleine boertjes wat eruit komt:(

Hij staat nu in het donker, in haar kledingkast. Ze is er een paar keer flink verdrietig van geweest als hij weer veranderde in dat aso beest, nadat hij 5 minuutjes wel gezellig was. En ik voel me flink bedonderd, 80 euro naar de knoppen:x

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oplaadbare batterijen kopen! ;) Furby vreet inderdaad batterijen.

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Raar, ik lees het wel vaker maar hier totaal geen last van 'evil' of 'aso' Furby's en we hebben inmiddels een hele familie ervan. Onze kinderen vinden het geweldig en spelen er veel mee, hun vriendjes/vriendinnetjes ook! :)

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wij kopen ze trouwens (veel!) goedkoper op Amazon maar ik weet niet of ze ze naar NL versturen........

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb nog een paarse in de aanbieding compleet met doos

10. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik heb onlangs een furby gekocht omdat dochter er ook zo graag een wilde voor sinterklaas. Het is een tweedehandse en een bijna nieuwe. ik ben ook benieuwd of ie lang in de belangstelling gaat staan hier. Anders verkoop ik hem door.

11. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Hier had stiefdochter vorig jaar 1 gekocht van haar verjaardagsgeld.
    Ze zijn echt geweldig met al hun verschillende karakters.
    Maar na 2 week was de lol eraf.
    Ik zou echt op marktplaats kijken hoor.

12. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik heb er nog 1 liggen van de oude garde,
    die je niet kan connecten aan iPad ofzo :p
    Volgens mij werkt hij nogsteeds als er batterijen krijgt haha

Ik probeer te bedenken hoe oud hij is... Ik denk toch al bijna 10 jaar!

13. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb er vroeger ook 2 jaar om moeten zeuren, en pas gekregen nadat ik 2 A4tjes vol had geschreven met furby furby furby furby furby furby.....

Volgens mij heb ik er toen een paar maanden intensief mee gespeeld en daarna niet meer. Maar ik was er wel helemaal gelukkig mee!

Als je een "zo goed als nieuwe" op marktplaats kan vinden, zou ik dat zeker doen!

14. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik kan me herinneren dat ik er vroeger twee had, een gewone en een mini. Ik wordt er nog blij van als ik er aan denk haha, ik wou dat ik ze weer vond!
    En stiekem zou ik het allerliefste een nieuwe voor mezelf kopen 😂😂😂

15. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Nichtje had er vorig jaar 1 gekregen, heeft er 1 week mee gespeeld, nu staat ie al een jaar op haar kast.

16. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Geen 2 kopen...
    Wij hebben er 2.. Nou vriend en ik liepen savonds op onze tenen.. Omdat we bang waren dat ze wakker werden en staan ze dicht bij elkaar dan slapen ze helemaal niet .. Ze blijven maar tegen elkaar praten ppffff 1 zette we heeeeel voorzichtig in de keuken en de andere in de woonkamer met ruggen tegen elkaar ppfff en praat niet te hard.. Hond blaffen rot furbys wakker ppfff.. Hier heeft mama nooooit geld om batterijen te kopen hahaha :)

17. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hier had mijn zoontje ook een furby.. Heeft er 1 dag mee gespeeld en daarna niet meer

Deel Deze Pagina