In de titel staat de vraag eigenlijk al... haha.. 11 juli gaan wij naar een outdoor feest,.zoiets als decibel.. ik ben hier nog nooit geweest. Wel gewoon binnen feesten maar dan draag ik gewoon skinny met hemdje & gympen bijv. Maar wat draag je op een outdoor feest als het warm is? Een short? 3 kwarts broek? Jurkje? Rokje? mijn vriend zegt; gewoon wat jij wilt.. haha dus.. wat kan wel en wat absoluut niet?? 😊
Een festival? Daar draag je echt wat je zelf wilt. Volgens sommigen kan het niet gek genoeg. Dus heb jij zin in dat pandapak uit de carnavalswinkel, doe vooral je best. Maar gewoon een broek of rok en een shirt mag ook.
Extrema toevallig? Ik zou een poncho meenemen. Heel vaak regent het dan hahaha Ik zou voor prettig zittende kleding gaan. Eventueel een korte broek/rokje. Wat absoluut niet kan is een witte broek en een wit shirt (of je moet er een bikini onder aan hebben😁
Gisteren naar lake dance geweest en ik kan je zeggen er kan heel veel, of je er fijn bij voelt das een tweede hahahaha Maar goed heb van alles voorbij zien komen, lange broek en trui, korte broek en bikini topje, korte rokjes, naaldhakken, leren broeken, sneakers, maxi dressen echt van alles wat Zelf had ik een jumpsuit aan zonder mouwen, geen blote benen, sandaaltjes en een colbertjasje mee voor als t kouder werd. Doe waar jij je goed bij voelt, en schoenen waar je het een tijdje op uithoud, en t weerbericht even in de gaten houden en t daar een beetje op aansluiten
Ik trek eigenlijk altijd makkelijke kleren aan, jeans met hempje en schoenen waar ik de hele dag op kan lopen/dansen. Vest doe ik altijd in een kluisje
Je ziet vanalles voorbij komen. Als het weer goed is trek ik een short aan met een top en daaronder bikini top met sneakers of slippers.
Voor mij half uurtje maximaal. Ja die boho styl ook leuk.. mijn bovenbenen zijn niet echt smal ook niet dik maar vind de meeste shorts zo erg kort.. haha
Dat is eigenlijk in bosschenhoofd maar het heet Breda airport Niet dat je straks in Breda gaat zoeken terwijl je daar niet moet zijn
Spijkershortje, hemdje met vestje en sneaker. Oh en een zonnebril. Mijn standaard festival outfit 👍