Iemand al ervaring met deze grappige beestjes? Ik ben van plan om de speelstad en extra diertjes voor mijn dochter te kopen als kado voor de sint, maar ben eigenlijk wel even benieuwd of ze nu ècht zo leuk zijn? Ze komen erg leuk over in de winkel, maar zijn ze ook echt leuk om mee te spelen....
Mijn dochter krijgt het volgende week voor haar verjaardag. Dus dan kan ik pas vertellen of het daadwerkelijk wat is. Weet wel dat het heel veel verkocht wordt maar dan wel de echte furry frenzies en niet de imaties die er zijn (werk in een speelgoedwinkel). Maar ze is er helemaal weg van, als je vraagt wat wil je hebben wijst ze alleen maar die aan. Terwijl ze er nog nooit mee gespeeld heeft, alleen maar gezien in de winkel.
Nee, ik wil ook die neppers niet...Zat nog te twijfelen tussen Zhu Zhu Pets en de Furries, maar ik vind dat speelhuis van de Furries zo leuk..En ook de verschillende diertjes van Furries vind ik leuker dan alleen hamsters van Zhu Zhu. Zouden de de autootjes enzo van de ZhuZhu's ook gebruikt kunnen worden voor de Furries?
Mijn dochter heeft zo'n hamster-ding. Ze heeft hem uitgepakt, aangezet, er naar gekeken, de gangdeur open gedaan, hem in de gang in geflikkert en de deur dichtgegooid, krukje gepakt en door het glas naar hem gekeken.... Ze vindt het kreng doodeng!
Whahahahaha, sorry hoor, maar dat is hylarisch... Toen ik las, "krukje gepakt" keek ik echt even zo Ik denk, ze flikkert dat ding zo door het raam achter die hamster aan Maar het beeld van jou dochter, staand op dat krukje, kijkend door het raam, staat op mijn netvlies gebrand. Geweldig Mijn dochter heeft al kennis met ze gemaakt in de speelgoedwinkel en vind ze super. Maargoed, ze heeft ze nog niet zien "racen". Wie weet beland die van haar ook wel in de gang
Hahahahah idd erg grappig. Mijn dochtertje had dezelfde reactie. Toen ze hem geluid hoorde maken vond ze het nog wel leuk, maar zodra dat ding begon te 'lopen' en bewegen en druk doen, rende ze keihard weg en verstopte zich veilig achter mama Hier dus geen succes. Ik vind hem overigens erg schattig, staat lkkr bij mij in mn kamer hahahahah
Ik vind ze wel heel leuk! En nog belangrijker, ik denk Eva ook . Maar hoe groot zijn ze en hoe groot is zo'n speelstad? Deze bijvoorbeeld: bartsmit.com - Furry Frenzies fun- en speelstad De beestjes zijn ongeveer 13 euro dus ook leuk voor anderen om te geven voor haar verjaardag. En misschien vindt Sinterklaas het ook wel leuk om te geven
Ik vind ze eigenlijk ook wel erg leuk. Ga ze denk ik ook maar vragen voor de verjaardag van mijn dochtertje.
Hmmmm, begrijp me niet verkeerd: ze zijn ook best grappig hoor. Maar sommige kindjes vinden ze dus gewoon eng. Wij hebben er geen last meer van: ze heeft hem door de brievenbus gedouwd en toen lag die buiten.....In de regen.... en nu is die stuk....Zonde zeg...
Ik denk niet dat Eva ze eng vindt. Ik heb een filmpje laten zien op internet en ze zei meteen dat ze die ook thuis wilde hebben. Ze is verder ook dol op dieren, ook helemaal niet bang, dus ik denk dat het wel goed zit. En anders vind ik ze wel leuk
Mijn dochtertje vond ze ook hartstikke leuk op tv en dieren is ze ook dol op. Heel de dag wil ze de hond knuffelen en onze slang kusjes geven hahah. Mja dat zegt dus ook niet altijd wat. Zou er gewoon eentje halen voor je kindje en dan kijken hoe ze erop reageerd, ja toch.! En anders heb jij een lief beestje erbij
Amy heeft gisteren de speelstad gekregen van de furry frenzies. Ze is er helemaal weg van. Heb een foto erbij gedaan van de speelstad, hij is groter dan ik had verwacht, heb op de foto de stickers er nog niet op zitten. Hier valt hij dus goed in de smaak. Bekijk bijlage 103527
Whahahaha, ooooooh wat zielig Voor zover ik kan beoordelen vind Misha ze niet eng. Het is het eerste waar ze op af rent als we in de speelgoedwinkel komen... Lindavg, leuk dat je ook even een foto hebt geplaatst. En idd, hij is een stuk groter dan ik verwacht. Leuk! Ik ga de gok maar wagen en koop de Furries toch maar voor de sint.. Iemand nog enig idee of de autootje etc. van de ZhuZhuPets ook voor de Furries gebruikt kunnen worden?
Ziet er zeker leuk uit! Ik heb 'm gisteren bij Bart Smit besteld voor haar verjaardag. Dat is 30 december pas, maar had nog meer nodig en gisteravond kreeg je 15% korting .
Ik zit er ook aan te denken voor Sinterklaas. Even een vraagje. Er staat bij aangegeven dat het is voor kindjes vanaf 4 jaar. Is dit omdat er kleine onderdelen bij zitten??? Onze dochter is bijna 2,5 jaar. Zou het dan al kunnen??? Ze heeft dit namelijk zelf uitgekozen voor op haar verlanglijstje.
Er zitten idd wel wat kleine onderdelen bij. En de baan is niet van super dik plastic zoals bijv. little people is. Maar hier valt ie erg in de smaak. Als je meisje geen dingen meer in haar mond steekt kan het best of de allerkleinste dingen er uitlaten.
Mijn dochter heeft een furrie frenzie in haar schoen gehad, maar ze is er doodbang voor! Het ging goed totdat ie begon te lopen, toen heeft ze hem opgepakt en hem een rotgooi gegeven. Laat ze nou het reismandje met furrie frenzie van de Sint bij mij op kantoor krijgen
Nou ik ben er achtergekomen dat Alyna ze helemaal geweldig vindt NADAT ik Sint-inkopen ben gaan doen. Maargoed, weet ik in elk geval iets voor Kerst/haar verjaardag.