Hoi, Ik ben nu 27 weken, en vanmorgen bij de verloskundige geweest voor controle. Nu was de baby opzich goed qua lengte alleen mijn baarmoeder was niet echt veel gegroeid in de laatste 3 weken.De baby is wel lekker actief. Als het de volgende keer over 3wk nog niet genoeg is krijg ik een echo. Mijn verloskundige was er nog niet bezorgd over maar ik eigenlijk nu wel. Zijn er hier mensjes die dat ook hebben gehad ,maar toch weer bijgegroeid is? En wat zijn de gevolgen als de groei achterblijft? (tijdens zo'n gesprek kom ik niet echt op vragen altijd achteraf begint het te malen.) groetjes
Ik kwam een aantal weken geleden bij de VK, ze voelde aan mijn buik en vond de baarmoeder ook niet groot genoeg. Gisteren zijn we voor een groeiecho geweest, hij ligt een kleine week achter op groei. Over twee weken weer een groeiecho, als hij goed gegroeid is, is er niets aan de hand. Bij mij is het zo dat er genoeg vruchtwater is en mijn bloeddruk ook prima is. De kleine man ligt in stuit, met zijn armen en benen voor zijn hoofd. Niets zorgwekkends. Maar ik had precies hetzelfde, op het moment denk je, oke prima. Kom je thuis ga je googlen en allemaal dingen in je hoofd halen.
Ow gelukkig dat het bij jou allemaal ok is. Ik heb verder ook geen hoge bloeddruk en het kindje ligt met haar hoofd beneden. nog 3 weken voordat ik meer weet....