uterus didelphys

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door r0my, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    hallo meiden,
    Zoals ik al eerder hier vertelde is bij mij in 2007 een tussenschot in mijn baarmoeder ontdekt. Vandaag ben ik hiervoor naar de gyn geweest en bij inwendig onderzoek is er gebleken dat hij denkt aan een uterus didelphys, sterker nog hij wist dar bijna voor 100% zeker.
    Om dit te bevestigen krijg ik een hysteroscopie. Zijn er hier meer meiden met een uterus didelphys en 2 baarmoedermonden? En hoe ging jullie zwangerschap en bevalling? Groetjes

2. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Niemand? Ook niet iemand in je omgeving?

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb er geen ervaring mee op wat voor een vlak dan ook.
    Misschien dat de meiden bij het forum onderdeel "vruchtbaarheidsbehandelingen" er meer vanaf weten.

Ik wens je veel succes en hoop dat al je dromen uit mogen komen.

4. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Ik heb ook een dubbele baarmoeder, alleen een minder ernstige vorm dan jij. Bij mij is er maar 1 baarmoedermond en is het tussenschotje maar gedeeltelijk.
    Vorige week was ik bij de gynaecoloog omdat wij graag een vierde kindje willen. Ik heb het alle zwangerschappen niet geweten, bij mij is het zwanger worden ook niet zo'n probleem. Zwanger blijven wel, ze zijn alledrie te vroeg geboren en bij een volgende zwangerschap is dat ook wel heel waarschijnlijk.
    De gyn vertelde mij wel dat er de afgelopen jaren nieuwe technieken zijn ontwikkeld om een vroeggeboorte van te voren te kunnen zien aankomen. Maar goed, ik denk dat bij jou het probleem voornamelijk zit in het zwanger worden.
    Als je in dit forum zoekt op 'uterus bicornis' of 'dubbele baarmoeder' kun je een aantal topics vinden hierover.

Deel Deze Pagina