Ik heb twee gezonde geweldige kindjes, mag niet klagen... maar de jongste word nu bijna 3 en ik loop al maanden met een knagend onderbuik gevoel... Wil zo graag nog een kindje... Word erg ongelukkig bij de gedachte dat ik geen kindje meer ga krijgen... Woon nu het huisje van mijn dromen, zijn ondertussen getrouwd en heb bij mijn laatste zwangerschap 5wkn in het ziekenhuis gelegen en daarna mijn dochter nog 7 wkn... heb vanuit het ziekenhuis alles moeten regelen... kinderkamer e.d. Zou het zo graag nog een keertje willen... nu ons leven zo goed op de rails is.. maar twijfel ook... 3 gezonde kinderen, eis ik dan niet teveel? moet ik niet in mijn handjes knijpen met wat we hebben... bovendien wordt het leven ook niet goedkoper....
Dit zijn ook mijn twijfels, sinds een tijdje denk ik ook aan een derde. Mijn man wil alleen niet helaas. Hoe vaker ik er aan denk hoe leuker ik het vind maar inderdaad, we hebben het zo lekker zo en een derde is ook wel druk. Daarnaast ook erg onpraktisch in mijn ogen.
hier het zelfde, ik wouw in eerste instansie geen derde maar mijn man begon erover ik hem er van af gepraat de onpraktische kant en slapeloze nachten die ik nu nog steeds heb hij mee eens en toen ging ik nadenken en krijg ik ineens kriebels whaaaaaaa weet nog niet wat ik moet doen
over het geluk dat je al hebt: het kan je ook zo afgepakt worden. Een gezond kindje met de geboorte wil niet zeggen dat dat kindje gedurende zijn leven niet ziek zal worden. Daar moet je natuurlijk niet te lang bij stil staan, maar toen ik dat hoorde dacht ik daar wel even overna. Ik heb nu 3 pracht kinderen en wil ze voor geen goud meer missen. Bij mij kriebelde het voor een 4e, manlief vind het wel druk, maar wat je ervoor terug krijgt is nog steeds veel en veel meer.( hoe cliche het ook is) Inmiddels zijn we al weer een paar rondes verder en hopelijk heb ik over een paar dagen een positieve test in handen. Practisch gezien is het misschien weer even omschakelen, maar het went vanzelf. Je wordt zelf steeds handiger. Kinderen hoeven niet perse een eigen slaapkamer, vinden het juist leuk om samen op 1 kamer te slapen, versterkt de band denk ik ook. Mijn kinderen zijn nu trouwens 5 3 en 1.5 dus lekker druk maar oh zo gezellig!!! Maar ik heb nu geleerd dat er meer is dan je druk maken over de was, dat het huis er tip top uitziet want er kan zomaar ineens bezoek op de stoep staan. Ik ben nu eenmaal een bezige mama met 3 kleintjes en kan niet alles tegelijk. Heb ook nog een baan dus daar kijken ze maar doorheen!! Succes met overdenken! Groetjes Lies
Wij hebben ook lang getwijfeld, maar gaan voor een derde! Nu maar hopen dat ik snel zwanger mag raken!!
ik wou altijd dolgraag, manlief was er wel klaar mee. dus vele baby spulltejes weg gedaan. vond dit moeilijk maar oke verder was het goed zo. het bleef bij mij knagen en wou toch wel graag maar wat heb ik te willen dus probeerde er me bij neer te leggen en er niet meer over te beginnen. toen opeens kwam vanuit m,ijn man het gesprek over een derde kindje hij wou dolgraag nog een keer met mij een kindje en tja zie mijn banner!!!!!
Bedankt voor de reacties! Mijn man is nog in dubio, hij wil nu nog geen derde kindje, maar wil zich niet laten helpen omdat het dan te definitief wordt. Bovendien denkt hij dat we in de toekomst toch nog een kindje gaan krijgen... dat is een voorgevoel bij hem... en bij mij ook... Hij maakt zich alleen druk om de praktische kant... Ik zou het nu niet perse meteen hoeven, maar over een half jaartje zou ik wel willen beginnen met proberen... Hebben nog even om er over na te denken.. ben net 27 geworden en mijn man ook... maar zijn nu jonge ouders en wil het leeftijdverschil ook weer niet te groot maken...
Ik las dat jou jongste bijna drie word die van mij ook en ik wil idd ook niet teveel tijd er tussen laten zitten.