hey, Sinds maart 2006 zijn we bezig voor ons eerste kindje, eind juni was het zover, helaas is dit slecht afgelopen en na 6 weken verloor ik bloed. Het vruchtje is spontaan afgekomen, ik heb 19 dagen gebloed toen is dit gestopt en na 20 dagen eindelijk rust en geen bloed kreeg ik terug mijn maandstonden maar sindsdien is mijn cylcus behoorlijk in de war. Hij is er niet langer op geworden behalve vorige maand (43 dagen in plaats van de normale 33) en deze maand kreeg ik terug mijn maandstonden op dag 31 dus twee dagen te vroeg. Maar mijn grootste frustratie is dat ik sinds mijn miskraam last heb van tussentijds bloedverlies. Meestal start dit rond dag 11 dus 4 dagen na de laatste dag van mijn normale maandstonden. en het duurt 3 dagen. Het is nu de 4e cyclus na mijn miskraam en nog steeds geen zwangerschap in zicht maar wel tussentijdse bloedingen. Ik heb me al laten controleren en ik heb geen cyste's op mijn eierstokken en ook geen vleesboom (kunnen leiden tot tussentijds bloedverlies) Ik hoop dat iemand een beetje kan geruststellen want ik vrees dat ik door dat tussentijds bloedverlies gewoonweg geen eisprong heb. Liefs Winter
Hoi Winter, Ik voel mezelf een beetje "Expert" wat betreft bloedverlies na de MK. Ik heb na mijn MK in mei iedere dag gevloeid tot augustus. Dan was het weer helder bloed, dan weer oud bloed, dan was het weer weg en toen kwam het weer. Inmiddels heb ik 4 "gewone" menstruaties erop zitten. Dat houdt in: vooraf 2 a 3 dagen oud bloed dan 4 a 5 dagen helder bloed, dan weer 3 dagen oud bloed. Dan 3 a 4 dagen niks en vervolgens ga ik weer 3 dagen vloeien. Soms helder bloed en soms oud bloed. Ook ik ben hiervoor bij de gyn geweest, bij mij bleek ook niks aan de hand. Wel had ik voor de zekerheid een kuur gekregen voor het geval dat er toch sprake was van een bacteriele infectie. Zelfs na de kuur is alles hetzelfde gebleven Mij werd nu door de gyn, maar ook door de HA verteld, dat dit dan nu gewoon bij mijn cyclus hoorde. Je hebt dan wel gewoon een eisprong. Ik hoop dat ik zo een beetje je zorgen kan wegnemen. Maar als je er erg mee zit, ga dan gewoon eens met je HA over praten, heb ik vorige week ook gedaan. Succes met alles. Liefs Hope
hey Hope, Hartelijk dank voor je antwoord! Ik denk inderdaad dat dit plotselingen bloeden bij de cyclus hoort aangezien de gyn geen ongerustheden ziet! Mijn vraag is wel, zou de eisprong dan vallen voor de tussentijdse bloedingen) en is hij weg met bloed en al? Of heb je ook kans op zwangerschap in de maanden met tussentijds bloedverlies? Liefs Winter
Hoi Winter, Als ik naar mezelf kijk, dan heb ik mijn eisprong ps op dag 21 of zo. Ongeveer dan. Dat bloedverlies is bij mij al veel eerder. Eerst dacht ik ook dat het opnieuw bloeden het teken zou zijn van de eisprong. Maar ben er deze cyclus achtergekomen, dat dit niet zo is. Ik denk en hoop dat je wel kans hebt op zwangerschap in de maanden met tussentijds bloedverlies. Nogmaals succes ermee. Liefs Hope
hoihoi 4 dagen na je menstruatie komt je vruchtbaar slijm los en daar kan nog wat rest bloed van je menstruatie in zitten. ik heb het nu en had het vorige maand ook en was toen wel heel even zwanger geraakt. dus je kan wel zwanger raken ook al heb je dat bloedverlies. liefs irisje