kleinere buik,kleinere baby?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door belgischemama, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik heb nu een veel dunnere buik dan mijn vorige zwangerschappen, betekend dit dan ook een kleinere baby of heeft dit er niet mee te maken omdat ik dit regelmatig moet aanhoren oh je hebt nu een veel kleinere buik dan ga je wss een kleinere baby krijgen dan je kids toen, bij de kids was ik veel meer bijgekomen dan nu
    met wat heeft dat te maken dat je buik kleiner is dan je vorige zwangerschappen?

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Mn vk zei dat dat niks uitmaakgtte de 1 had een mega buik met veel vruchtwater en een kleintje en de ander een buik vol baby :)

ikzelf had ook een klein buikje..moest het elke keer aanhoren en ja ook een klein meiske zat daarin... teminste 2895 gram dus nog geen 6 pond....

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Bij de eerste zwangerschap een enorme buik en 30 kilo zwaarder, en Tijn woog maar 3090 gram. Nu een kleine bescheiden buik en maar 6 kilo aangekomen en ons meisje weegt nu al 2980 gram. En ik moet nog 5 weken.

4. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hier kleine buik, maar volgens onze vk een lekker bolle baby. We gaan het hopelijk over twee weken zien.

5. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Hier een hele toeter en baby loopt. achter op schema, bij de 2e ook mega buik en kindje was nasr 2650 gram haha, buurvrouw van mij klein buikie wij zeggen daar kan nooit veel inzitten maaaaar... ze kreeg een dochter van bijna 9 pond 54 cm.2 weken geleden is ze bellen van de 2e een jongen 56 cm en 4980 gram!!!!! Niet normaal dat dat in dat mini vrouwtje met minibuikje zat!

6. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Volgens mij staat dat geheel los van elkaar. Ik heb ook een kleine buik, maar de kleine weegt toch echt over de 3 kilo. Prima gewicht, niets te klein.

Iedere zwangerschap is anders, zelfs bij dezelfde vrouw. Ander kindje, andere dracht, andere buik. Niets om je zorgen over te maken hoor! :D

Liefs,
    Caroline

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier ook een klein buikje, ik droeg het erg naar binnen volgens de vk, maar daar kwam toch een ruime 7 ponder uit

8. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

het zegt niets meid, mijn eerste zwangerschap een kleinere buik dan nu en ben met 36 weken bevallen van mijn zoon,die woog 10 pond bij 56 cm. Bij mijn 2de een veel grotere buik en gehaald in de 37ste week en die woog 8 pond bij 53 cm. Nu 30 weken zwanger en giga buik,heb bijna 2 liter vruchtwater,kindje ligt 4,5 week voor en baarmoeder 6,5 week voor,kindje woog bij 28,5 week al 2610 gram bij 41,5 cm. Vandaag bij 30 weken weer groeiecho en uitgebreidde echo,deze meid word geschat op de 9,5 pond bij 38 weken,mag niet langer lopen ivm suikerziekte. Ken ook een vrouw waaraan je niet kon zien dat ze zwanger was en ze beviel op 42 weken van een 12 ponder die 60 cm was.

9. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Oh wat ben ik blij met deze topic!!!!!
    Ik was ook erg onzeker. Bij mijn eerste zw had ik een grote buik (en baby:D)
    Maar met deze zw is mijn buik in vergelijking behoorlijk klein.
    Maar na 4x de 20wk echo blijkt de baby goed van groote te zijn. Ik heb nu alleen wat minder vruchtwater (maar toch niet te weinig gelukkig)
    Als ik dit alles lees voel ik me toch meer opgelucht;)
    Meiden, bedankt

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maakt niks uit, heb ook een kleine buik maar de vk zegt aan mijn baarmoeder te voelen dat die zeker groot genoeg is voor de termijn. En bij een echo is vorige week mijn vruchtwater ook nog bekeken, was allemaal goed. Dus volgens mij zegt de groote van de buik niets over de groote van de kleine, je hoort idd wel eens dat je dan naar binnen draagt.

11. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

o wat fijn om inderdaad even bevestiging te krijgen. Ben nu ruim 20 weken en nog bijna geen buik. Kan mijn gewone broeken nog aan. Ben alwel stevig van mezelf dat scheelt misschien en max 3 kilo bijgekomen nu. Morgn de 20-weken echo dan horen we of het goed op de groeilijn ligt. Maar daar ben ik al wat minder ongerust op als ik dit zo lees

Deel Deze Pagina