Spugen.

Discussie in 'Voeding' gestart door Babs2, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs2

    Babs2 Actief lid

    6 mei 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Ons dochtertje is nogal een gulzige drinker. Daardoor spuugt ze regelmatig nadat ze gedronken heeft. Soms komt het er met golven uit. Wat kan ik hier toch tegen doen?

    Groetjes Babs.
     
  2. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Geef je bv of fv?

    Bij bv kun je proberen om tussendoor regelmatig even te stoppen om eventueel een boertje te laten of het even te laten zakken. Rechterop houden tijdens het voeden kan ook helpen.

    Bij flesvoeding zou je óf over kunnen stappen op omneo of comfort (daar zit johannesbroodpitmeel in wat de voeding dikker maakt zodat het minder snel weer naar boven komt) of handmatig jbp (nutriton) toevoegen.
    Verder hetzelfde als bij bv, rechterop laten drinken, meer pauzes voor een boertje.

    Oh ja, en luier verschonen vóór de voeding ipv erna.
     
  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    of een speentje met een kleiner gaatje

    zodat je kleine langer over haar flesje doet

    ik lees wel eens dat ze met 5 a 10 minuten klaar zijn met hun flesje

    geen wonder dat ze dan spugen , dit gaat veel te snel
     
  4. Babs2

    Babs2 Actief lid

    6 mei 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Hoi,
    Ik geef bv. Ik zal haar wat rechterop houden, kijken of dat inderdaad werkt. Bedankt voor jullie tips!
     
  5. Danny

    Danny Niet meer actief

    Je kunt ook voor de bv een theelepeltje johannes broodpitmeel geven en erna ook nog 1.
    Werkte bij onze Tycho ook erg goed.
    succes!
     
  6. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Leander spuugt ook vaak. Zal ik ook eens proberen om hem wat rechter te houden tijdens het voeden.

    Wat die johannesbroodpitmeel betreft, kun je dit zomaar op een lepeltje aanbieden aan je kindje? Dacht dat je dit door melk heen moest roeren.
     
  7. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    op het pak staat dat je er met gekookt lauw water een papje van kan maken en dit met een lepeltje geven. Denk dat het ook wel met een beetje bv kan als je dat hebt en wilt. Even op het pak lezen, zijn nogal opvallende oranje pakken.
    Succes
     
  8. Danny

    Danny Niet meer actief

    jA JE MOET ER EEN PAPJE VAN MAKEN, MET AFGEKOOKT WARM WATER EN DAN OP EEN THEELEPELTJE DOEN, DIT WERKT GOED.
    iK DEED T OOK TOEN IK BV GAF.
    lIEFS dANNY
     

Deel Deze Pagina