Reflux i.c.m. Koemelkallergie? Herkenbaar?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Damienne H, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    Onze kleine man van 9 weken heeft veel last van verborgen reflux, we hebben nu sindsveen week losec en het gaat een stuk beter, hij wil nu weer drinken gelukkig, het gevecht is er niet meer. Maar ik heb het idee dat hem toch nog iets dwars zit, hij stopt met drinken na 70/90cc, wordt dan boos en overstrekt zich en moppert veel, hij is dan alleen nig maar content in feutus houding met tutje, drinken wil hij dan niet meer.

Het gevolg: hij drinkt steeds minder, max 700 cc per dag, maar dan krijgt hij een stuk of 8 flesjes, als ik er niet achter aan loop met de fles dan zou hij krap de 500cc halen.

Kan het zo zijn dat hij zich niet prettig voelt op deze melk? Hij krijgt nu nutrilon standaard.

Iemand ervaring met reflux en koemelkallergie of lactoseintollerantie?
    Symptomen?

Liefs Damienne

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    KEA en reflux gaan vaak hand in hand. Dik je de melk ook in?

3. Damienne H

Damienne H Actief lid

11 aug 2008
    188
    0
    0
    Niet meer, hier kreeg hij erge diaree van, ik moest hem 3x per dag omkleden..

4. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    misschien moet je ff lezen bij het KMA topic om te kijken of je de symptomen herkent!

Het gaat wel vaak samen, mijn zoontje heeft het ook beide, alleen verborgen reflux. Gelukkig hoeven wij nog geen medicijnen te gebruiken...

Anders even overleggen met de HA of KA?

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Klinkt bekend.
    Hier 2 kids met KMA en Reflux verborgen. Hebben nu nutramigen en zantac, motilium voor de reflux.
    Vaak hangt reflux samen met kma.
    Ik zou ook eens navraag doen bij een kinderarts.

Deel Deze Pagina