(fysieke)Winkel starten

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovare, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovare

    Lovare Fanatiek lid

    12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Syane : Ik woon in een grote stad, dus ik ben bang van niet.

    @Tal1987 : Hier ZZP dus jouw problemen ken ik :). Je hebt een heel goed punt. Echter ben ik totaal het tegenovergestelde en daarom was ik niet op jouw punt gekomen. Ik hou totaal niet van online aankopen doen. Ik ga maar al te graag de deur uit om even een winkel in te stappen en te kijken naar producten. Hierdoor heb ik al meerdere keren een miskoop kunnen voorkomen. Zelden bestel ik iets online. Ik bestel het alleen online al ik het al eens in het echt heb gezien, maar niet mee kan nemen in eigen vervoer en zo ken ik nog wel meer mensen. Ik hoop dus dat er nog zat winkels blijven in de toekomst.

    @bosi333 : ik dacht dat ik dit al eerder had gepost in een reactie. Ik wil een winkel met educatief en creatief speelgoed. Dingen waar kinderen zich echt mee kunnen ontwikkelen.
    Wat je noemt is een goed idee en daar was ik al een beetje mee bezig om te kijken welke informatie ik allemaal nodig heb en de daarbij komende kosten.

    @MiaMaria de reden dat ik dit topic gestart ben is omdat ik wil leren van de ervaringen van anderen ;) en wat zij aangeven wat het nog meer inhoud dan je online kan vinden. Staat in mijn 1e post

    Het wordt trouwens een fysieke winkel of niets. Ik heb hier geen opbergruimte voor mijn producten en ik wil dit ook niet ergens op afstand gaan doen. Daarnaast komen er dan veel verzendkosten bij die voor de klant niet aantrekkelijk is en het vele op en neer rijden naar de plaatstelijke pakketservices.
     
    bosi333 vindt dit leuk.
  2. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Je zou ook een soort mobiele winkel kunnen starten. Zoals Pop up. Of bij een winkel in. Denk aan een winkel met jou doelgroep. Kinderkappers, kinderkleding winkels. Dan heb je een shop in shop. Voor kleinere winkels kan dit interessant zijn. Dan komen er extra mensen in de winkel. Of gedeelde kosten voor een pand.

    Misschien moet je je assortiment niet te breed en diep maken. Dan valt de opslag nog wel mee. Ik denk bij de producten die jij wilt gaan verkopen dit ook niet nodig is. Volle schappen met heel veel keuze is niet nodig.

    Ik vind je product wel heel interessant.
     

Deel Deze Pagina