Hoi, Zoontje heeft sinds de geboorte wel vaker een klein rood vlekje aan zijn dikke teen gehad. Lijkt een beetje zoals een ingegroeide nagel bij een volwassene. Nu vandaag is de helft van zijn dikke teen rood. Even afwachten of toch even huisarts raadplegen? Zoontje reageert gevoelig als ik eraan kom.
Je kunt altijd even in een soda badje doen of een badje met groene badedas. Dit ontsmet en is eigenlijk altijd goed bij wondjes/ontstekingen. Je kunt wel voor de zekerheid even de HA bellen maar denk dat die nog weinig kan doen. Maar geeft wel zekerheid
ik zou ermee naar de huisarts gaan, ziet er flink ontstoken uit. Is zijn teennagel niet gewoon echt ingegroeid?
Even huisarts bellen...wij hebben dit vorige week ook gehad. Eerst antibioticazalf gehad maar dit hielp niet voldoende. Nu aan de antibioticadrank. Weken in badedas groen is sowieso een goed idee!
Ok bedankt. Dan doen we vanmiddag een tripje naar de huisarts voor de zekerheid. Waar haal je badedas groen? Nog nooit van gehoord... (Kom uit belgië...)
Je kunt het in Nederland eigenlijk bij alle drogisten wel krijgen en bij de grote supermarkten. België weet ik niet..
mijn zusje is pedicure en mijn zl had het laatst ook, al was niet zijn hele teen rood, maar alleen 1 kant. Ook niet ingegroeid, maar wel dus ontstoken. Naast het 2x schoongemaakt te hebben met gekookt water, heb ik er daarna biologische honing op gedaan (advies zusje) en jawel, toen was het weg
Mijn dochtertje had dit ook. Duurde een paar maanden voor haar nagel goed over haar teen groeide en het vel wat meer normaal werd zegmaar. Ik heb een weekje fucidin creme gehad om te smeren, dat hielp tegen de ontsteking.
Oei, dat ziet er flink ontstoken uit, ik zou zeker even langs gaan. Zou wel aardig pijnlijk zijn. Mijn zoontje had het ook (wel wat minder erg), wij kregen een antibioticazalf en toen was het binnen een dag of 2 zo goed als over.
Hoi allemaal! We zijn bij de ha langs geweest. Die was blij dat ik gekomen was, het is goed ontstoken zijn teentjes Fecidinzalf gekregen en antibiotica. Als het morgen niet minder erg is moet ik terug, anders sowieso zaterdag nog even laten zien. Extra knuffelen bij mama dus vandaag