Luier verschoon drama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Diesel82, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Hoi Dames,

Sinds een aantal dagen maakt onze dochter er echt serieus een enorm drama om haar luier te verschonen. Het lijkt wel of we haar pijn doen? Of dat ze het gewoon niet leuk vind. We moeten haar echt in de houtgreep nemen en haar toespreken.
    Herkent iemand dit? Is dat een fase? Iemand tips hoe we het weer leuk kunnen maken?

Bedankt!

2. leo1984

leo1984 Actief lid

9 okt 2010
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde en hij is nu 1 1/2 en heeft er nog steeds bijna nooit zin in... Nu verschoon ik een plasluier ook vaak staand... Wat hier nog wel eens helpt/hielp is speelgoed in zijn handje, liedjes zingen, blijven praten... Maar als hij echt niet wil zit er niks anders op dan in de houtgreep..

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb het ook met mijn dochtertje.. Nu al een dikke maand en wordt er helemaal gek van. Hier draaid ze telkens op haar buik en kruipt dan over de commode heen. Levensgevaarlijk!

Ik kan haar niet meer afleiden met een speeltje.. Ze gooit alles op de grond om vervolgens heel rap om te draaien en dan te gaan kijken naar het speeltje wat ze op de grond heeft gegooid!

Ik hoop ook dat het een fase is maar die is dan wel verekte lang zeg:( Heb dus niet echt tips voor je..

4. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hmmm misschien wil je t niet horen maar hier nog steeds een drama. Inmdiddels net een jaar en begon bij een maand of 9...:(

5. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Als je kindje al zelf kan staan en lopen is het dan niet handiger om en luierbroekje aan te doen.
    Dat is mss handiger met verschonen.

Deel Deze Pagina