nou ik vind het echt te hard gaan. fynn is nog niet eens een half jaar en hij diet al zo veel niet normaal. van een hulpeloos hoopje tot een kruipende alleen zitten de baby ja je leest het goed. hij zit dus helemaal zelfstandig en hij kruipt dat mag toch helemaal niet volgens de boekjes? wie heeft er nog z'n hard loper? zal even links naar foto.s bij voegen
Wat knap van hem zeg! Fenne kon los zitten met 6,5 maand. En tijgeren deed ze ook vanaf 6 mnd... echt kruipen op handjes en knietjes 'pas' 2 mnd later. Kan hij al echt met de buik los van de vloer kruipen op handjes en knietjes? WOW! Met 9 mnd ging mevrouw trouwens zelf staan en vrijwel direct ook langs tafel en banken lopen. Met 11 mnd stak ze de paar pasjes over van bank naar tafel. En met 13 mnd liep ze volledig los. Mijn nichtje liep overigens met 10 mnd al helemaal los, zelfs op straat... ongelooflijk he?
Lief mannetje heb je Hij loopt inderdaad wat voor op het gemiddelde kind, maar geniet er van zou ik zeggen Want voor je het weet doet ie het volgende alweer
Van wie mag het niet? Elke baby doet het in zijn eigen tempo. Hartstikke leuk toch? Super dat hij dit allemaal al doet. Mijn zoontje zat ook met ongeveer 6 maanden, dat is overigens niet schrikbarend vroeg. Wel iets vroeger dan gemiddeld, maar niet om steil van achterover te vallen. Met kruipen is je kleintje idd sneller bij dan gemiddeld. Maar goed, wat is en wie is gemiddeld.... Lekker van genieten en niet te veel van die boekjes lezen
volgens mij is het zo: als je kindje het kan dan is het goed en mag het. Zijn ruggetje is al sterk genoeg.
Volgens mij bedoelt blusvrouw ook niet letterlijk dat het niet mag. Het gaat haar gewoon een beetje te snel allemaal... Je kunt moeilijk je kindje omduwen omdat ie nog te jong is om zelfstandig te zitten hihi
Knap hoor! Hier ook een snelle jelle. Liam kon met 5 maanden zelf zitten, met 6/7 maanden kruipen en van lig naar zit. Sinds kort kan hij zelfstandig gaan staan, los staan en van meubel naar meubel stappen. Ook wij zijn uiteraard uberrrrtrots! Denk dat (zonder te forceren) je je kindje gewoon zijn of haar gang moet laten gaan. De een gaat wat sneller dan de ander maar ze zullen op hun 18e het vast allemaal wel onder de knie hebben! Dit is mijn zoontje een paar dagen geleden: http://www.youtube.com/watch?v=_WpxEddfgHY
wat een geweldige foto's! vooral die laatste, echt een leuk mannetje!! ik heb op mijn werk weleens een kindje gehad die met 8 maanden los liep. zag er heel raar uit sommige kinderen zijn nu eenmaal snel. ik kan me goed voorstellen dat het je wel erg snel gaat! lijkt me heel vreemd.
Dat je het allemaal veels te hard vind gaan, herken ik wel hoor. De eerste 6 maanden had ik daar toch echt wel 'moeite' mee. Nu vind ik het alleen maar prachtig en geniet van iedere ontwikkeling. Want oh wat gaat het snel! Nog even en hij loopt! Lekker blijven genieten meis, ookal gaat het idd veels te snel.
dankje wel het is ook echt een vrolijk ventje. 8 maanden en los lopen is wel erg vroeg klopt dan in verhouding niet de rest ook erg bedankt voor jullie reacties. ik denk dat het meer aan mij ligt hoor. ieder zijn eigen tempo maar het mag af en toe wel wat minder hard
@ MvLiam: Haaa, wat een leuk mannetje haha. En super bewegelijk zeg! Je hebt trouwens ook een leuke vriend
Wat een leuke mannetjes zeg. Ik vind het ook hard gaan. Vandaag heeft hij zijn handen ontdekt en kan hij gericht z'n schaapje van zijn mobiel slaan. O ja en hij probeert om te draaien. En dat op 1 dag. Ik ben zo trots op hem!
Woow die is er zeker snel bij met zitten en kruipen zeg, nog geen 6 maand oud!!! Hihi hier ook trots ; madame heeft vandaag ontdekt dat die "dingen" waarmee ze steeds wappert en een zeer smakelijke duim aanvast zit, haar handen zijn....dat gezichtje echt zo van huh! En sinds 1/1/2 week geleden grijpt ze ook echtalles vast; trekt aan dr shirt steeds omhoog en heeft soms dr knuffeltje te pakken