Stukje wildvlees aan tepel.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door PriscillaC, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PriscillaC

30 aug 2008
    22
    0
    0
    Hallo!

Allereerst bedankt voor het antwoorden op de vragen!
    Op mijn rechtertepel heb ik altijd al een stukje wildvlees zitten, gewoon zo'n bolletje aan een dun draadje (haha lekkere uitleg).
    Daar heb ik nooit last van gehad, maar gister en vannacht deed die tepel een beetje zeer en vanmorgen hing er aan het wildvlees een vochtblaas.
    Best wel groot, het ziet er dus uit als een grote druppel die eraan hangt, maar dan in een blaasje en het is wat gevoelig.
    Nou vroeg ik me af of het misschien kan komen doordat ik mn buik en borsten 's avonds insmeer met de firming body gel creme van zwitsal mama.
    Deze is hydraterend en ik vroeg me af of er op die manier misschien vocht in het stukje wildvlees gekomen kan zijn wat er dan op deze manier weer uitkomt?

Verder wil ik vragen of jullie misschien weten of dat stukje wildvlees kwaad kan als ik straks borstvoeding wil gaan geven?
    Of de baby het er misschien af kan zuigen of bijten, het zit echt aan het voorste deel van de tepel zeg maar.
    Als dat zo is maak ik ruim voor die tijd nog even een afspraak bij de dokter en vraag ik of het weggehaald kan worden, zal wel niks voorstellen zo'n dingetje weghalen...

Alvast bedankt voor het antwoorden!

Groetjes Priscilla.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi priscilla,

Ik denk niet dat het door de creme is veroorzaakt waardoor dan....weet ik ook niet. Laat het maar gewoon zitten. De kleine heeft er geen last van, jij zal er ook geen extra last van ervaren. Als het zo zal zijn dat je kindje het eraf zuigt (denk ik niet hoor) dan poept hij of zij het vanzelf weer uit en heeft d enatuur het zelf opgelost.

Imke

3. PriscillaC

30 aug 2008
    22
    0
    0
    Hoi!

Bedankt voor je antwoord!
    Ik had de vraag hier gesteld en de andere ochtend was het vochtbultje kapot/weg en het stukje wildvlees is helemaal verschompeld en donker geworden.
    Ik denk dat het dus misschien knel gezeten heeft en het vocht er misschien zo uit gekomen is en nu dat eruit is verschrompelt ie.
    Het is een heel vreemd verhaal in ieder geval hahahaha.
    Ik hoop ook maar dat ie er misschien straks vanzelf afvalt en niet meer terugkomt, dan heeft de natuur het ook al vanzelf opgelost ;)
    Bedankt voor je antwoord, mocht er eentje voor terugkomen weet ik iig dat ik hem niet weg hoef te laten halen.

Groetjes Priscilla.

Deel Deze Pagina