Hallo, Ik heb deze vraag eerder gesteld maar toen in de winter, wat trekken jullie je baby aan nu het warmer wordt? Temperatuur op kamertje volgens babyfoon 22 graden, maar s nacht koelt het natuurlijk af, dus wat trek je dan aan. Ik had eerst een dikke slaapzak waarvan je de armpjes af kan ritsen, daaronder pyjama met romper korte mouwen en dan een dunne pyjama. Ik heb mij bedacht en heb nu een zomerslaapzakje met daaronder, pyjama dunne stof, romper korte mouwen en dan een lakentje. Wat denken jullie te koud, twijfel nu? Wat doen jullie aan bij jullie baby?
Eva heeft een sleepsuit, met een rompertje met korte mouwtjes. Gisterenochtend vond ik haar zonder deken, die had ze van zich af getrapt. Voorlopig laat ik de sleepsuit nog wel aan, als het echt heel warm gaat worden, denk ik dat het alleen een rompertje wordt
Idem hier! 23 graden nu... Siem slaapt op de buik en begint met lakentje en dekentje maar eindigt er altijd op. Zonder gaat niet, toch soort geborgenheid om te gaan slapen.... Hij heeft 2 normale zakken zonder mouwen en 1 winterzak zonder mouwen. Hij heeft Romper met lange mouw en soms korte mouw met een pyjama shirtje lange mouw aan. Nu geen broek, maar afgelopen "winter" wel. Nu heeft ie ook koorts dus vind het beetje zorgzaam... Maar zonder zak en dekentje slaapt ie niet
Ik vind het ook lastig.. Nu 21 graden op de kamer. Romper korte mouw, winterslaapzak met mouwen en zonder dekentje. Dit doen we nu 2 dagen en ze heeft zomaar ineens een nacht doorgeslapen Voorheen toch te koud gekleed misschien..
Hier een puckababy, herfstuitvoering. Geen dekens en alleen een romper korte mouw. 21 graden op haar kamer en het raam open.
Hier vandaag romper korte mouwen en winterslaapzak, slaapzak is wel niet heel dik en stijf. Dat is het enige maar hij heeft al 2 dagen koorts. Normaal een pyjama met lange mouwen erbij. Ongeveer 18 graden op de kamer
Hier beide een zomer slaapzak met een dikke pyjama er onder Of een winterslaap zak met een romper korte of geen mouw
Verschilt erg per kind, voelen werkt hier altijd het beste. Hier romper zonder mouwen, bovenkant van haar pyjama in een dun zomerslaapzakje. Zometeen even voelen of er nog een dekentje op moet. Maar we hebben hier dan ook wel een heethoofdje! Op haar kamertje is het ongeveer 18/19 graden.
22graden bij ons dochtertje op de kamer. Zij sliep tot voor kort met een romper zonder mouw, dun pyama en slaapzak onder een koeka teddy deken. Eigenlijk een winterdeken maar das de enige die strak blijft zitten in het bedje. Nu door de warme dagen besloten om ze zonder pyama broek en slaapzak in bed te leggen omdat deken toch warm genoeg is. Dacht in het begin als ze dat maar doet is toch gewent aan die zak, maar ons liefke slaapt net zo goed.
Nog een dikke slaapzak zonder mouw, romper korte mouw en pyamatruitje. Van de zomer heb ik een zomerslaapzak.
Romper zonder mouw, shirtje en zomerslaapzak zonder mouwen ( is een lekker dun slaapzakje, eigenlijk alleen katoen verder geen voering) en een lakentje, half opgemaakt. Het is 21 graden op de kamer. Dit was vannacht.