De titel zegt t al. Mijn zoontje krijgt nog steeds Neocate en we gaan nu provoceren met Friso allergy care en deze is bezorgd maar dat zijn navullende. Op de site staat dat een bewaarbus online niet meer leverbaar is. Waar kun je deze kopen zodat ik t erin kan bewaren.
Veel winkels verkopen ze met 1 pak standaard erin... Dan heb je iig een bus.. De inhoud kan je evt weggeven
daarom zeg ik ook, je woont vast niet in de buurt, ik sta op het punt van inpakken van alles, dus dit soort dingen gaan straks allemaal naar het grofvuil.
Idd je kan ze gewoon in de winkel kopen(ik hebbze bij de plus gekocht) Er zit dan alleen een klein pakje standaard friso in maar die kan je er gewoon uit halen natuurlijk
Ik zou die nieuwe trouwens niet kopen. Wat een rotding zeg, de voeding lag meer op de vloer dan in die bus. Die deksel sluit niet goed waardoor de bovenkant er steeds uitschiet en alles op de grond valt. We gebruiken nog steeds de oude. Ik was laatst op een beurs en dasr stond een friso kraampje en vertelde dus dit verhaal. Ze zei dat er meer klachten over waren geweest en er dit najaar een nieuwe bus op de markt komt. Dus misschien een tip
Die oude blauwe bussen zijn inderdaad veel fijner in gebruik dan die witte. Bij die blauwe heb ik nooit problemen gehad en bij die witte schoot steeds de deksel los en het verwisselen van de verpakking was ook niet fijn.
Dankjewel voor de snelle vele reacties. Misschien een overdreven vraag maar zijn de gebruikte ook echt goed schoon te maken in de vaatwasser? Aangezien hij nu op Neocate zit en nog steeds heftig reageert wil ik hem niet in aanraking laten komen me een rest, hoe klein dan ook. In de winkel zit de melkpoeder dan ook in zo,n zakje erin of los? Want anders is er hetzelfde probleem. Wist niet dat ze ze ook gewoon bij de supermarkt verkopen. Heb wel bij prenatal en babydump gekeken vandaag maar helaas. Ik kom eigenlijk nooit in het rek babyvoeding want de Neocate wordt geleverd, ik ga daar eens kijken. Super bedankt.
Dankjewel voor de snelle vele reacties. Misschien een overdreven vraag maar zijn de gebruikte ook echt goed schoon te maken in de vaatwasser? Aangezien hij nu op Neocate zit en nog steeds heftig reageert wil ik hem niet in aanraking laten komen me een rest, hoe klein dan ook. In de winkel zit de melkpoeder dan ook in zo,n zakje erin of los? Want anders is er hetzelfde probleem. Wist niet dat ze ze ook gewoon bij de supermarkt verkopen. Heb wel bij prenatal en babydump gekeken vandaag maar helaas. Ik kom eigenlijk nooit in het rek babyvoeding want de Neocate wordt geleverd, ik ga daar eens kijken. Super bedankt.
Ik was ook opzoek naar de bewaarbus van Friso, heb uiteindelijk friso gemaild en ze zijn niet meer leverbaar. In oktober zijn ze weer te krijgen. Ik heb veel drogisten afgezocht hier, uiteindelijk nog 1 gevonden.. Opzich heb ik geen problemen met de sluiting, wel met het verwisselen van de voeding en het afschaaprandje zeg maar. Vind ik niet prettig werken, poeder gaat er vaak naast..
Ik heb ookdie witte bus.. Maar echt geen problemen mee... @ ts de voeding in die bus zit gewoon in een verpakking En je kan hem altijd natuurlijkvoor gebruik nog even eerst in de vaatwasse doen voor je eigen gemoedsrust
Ik gooi de poeder altijd in een gewoon goed af te sluiten bakje.. En maak altijd al wat poedertorentjes in 1 keer klaar voor een aantal dagen. Ideaal zo!
De blauwe bus is zo gemaakt dat je de voeding met zakje en al erin zet. De bodem maak je helemaal los en daar zet je het zakje in, het blauwe omhulsel schuif je als het ware er overheen.
Ik had toen ook een blauwe friso bus gekocht maar heb hem nooit gebruikt, hij staat alleen maar in de kast.