Hallo, Vrijdag heb ik positief getest... eerst huismerk daarna cb digitaal stond zwanger.. Zaterdag (nod) stond er zwanger... vanochtend stond er "niet zwanger"... toch voel ik mij echt zwanger.. het viel me trouwens al op dat mn urine ontzettend troebel was en stonk.. Ik kon niet eens door het potje heen kijken... Is het echt zo dat Eiwit in de urine of blaasontsteking een testuitslag kunnen beinvloeden? Heb de de assiste van de ha aan de lijn gehad, maar zij dacht van niet. Ik laat morgen sowieso even controleren op ontsteking.....
Hoi seth, Eenmaal positief is positief de hoeveelheid testen hebben daar geen invloed op. Een blaasontsteking kan de test niet beinvloeden. Laat je urine inderdaad even nakijken en laat ze gelijk ook een zwangerschapstest uitvoeren bij je huisarts. Imke
hoi, nee in principe kan het niet beinvbloed worden door blaasontsteking. Wel goed om te laten testen op blaasontsteking. Even afwachten of je ongesteld wordt en anders over een paar dagen nog eens testen. Mirjam