Hoi meiden, Misschien een beetje genant, maar ik heb een knobbeltje gevonden bij mijn schaamstreek/bekken... Ik heb de laatste weken ook steeds buikpijn.. Niet pijnlijk, maar een beetje een menstruatiegevoel en heel vaak aanwezig. Vandaag gelijk een afspraak gemaakt bij de ha. Ik hoop maar dat het niet iets zorgelijks is, want ik zit aardig in de stress nu.. Ik ga dan toch een beetje googlen en daar word je ook niet vrolijk van.. pfff Duimen jullie voor me?
ik duim voor je! kan ook een kliertje zijn die ontstoken is, hopelijk valt het erg mee, sterkte hoor, dat is schrikken he?
Dank jullie wel meiden... Ben echt heel erg geschrokken.. Ik ga gelijk enge dingen in mijn hoofd halen.. Maar misschien is er indd niks aan de hand.. Even de ha afwachten.
er is al eens iemand anders geweest die hier een topic over had en het bleek later een volledig onschuldig opgezet kliertje te zijn. dus hopelijk is dat bij jou ook zo.
Heel veel succes! Ik hoop heel erg voor je dat er niks aan de hand is. Ik voelde een tijdje terug ook een soort knobbeltje zitten, maar ik kon het zelf natuurlijk niet zien. Toen ik vroeg aan mijn vriend of hij wat kon zien, zei hij dat het een moedervlekje was die er altijd al zat... Ik hoop dat het zoiets onschuldigs ook bij jou is!
Hoelaat moet je? Ik duim mee. Misschien is het wel gewoon een cyste of zo. Iets heel onschuldigs... Sterkte en hopelijk heb je gauw duidelijkheid.
pff altijd schrikken zoeits. Hier ook een knobbeltjei n me borst, huisarts gekeken/gevoeld en zei dat het niks was dus moest me geen zorgen maken. Zit er nog steeds maar goed.. sterkte! en hopelijk gewoon iets onschuldigs.
Wat schrikken!!! Niet meer googelen hoor ... het is een puinbak van negatieve en enge verhalen op het i-net, dus vertrouw op je huisarts. Mocht hij gelijk zien dat het om een ontstoken haarzakje gaat bijv, of iets anders 'onschuldigs' dan ok.... Maar bij enige kleine twijfel gewoon vragen of je doorgestuurd mag worden voor de zekerheid. Ik heb vorig jaar na het stoppen met de pil en roken omdat we zwanger wouden worden, door alle hormonen opeens, een knobbeltje in mijn borst gekregen. Het is gelukkig goed onderzocht, biopsie gehad, en veel nacontrole. Gelukkig was het onschuldig en bleek het een klier te zijn die was gaan ontsteken maar oooooh wat schrik je dan. Kan me dus goed voorstellen hoe je je voelt. (en Google is dan niet ideaal met al die rotverhalen erop) Veel succes bij de dokter en ik duim voor je.