Merkte jullie voor positieve test aan afscheiding dat je zwanger bleek te zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama1803, 20 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ben erg benieuwd of jullie verschil merkte aan afscheiding kleur.. structuur... hoeveelheid voor dat je positief kon testen of je zwanger bleek te zijn. Ik weet op het moment niet precies wanneer ik kan testen omdat ik niet exact weet wanneer mijn eisprong is geweest maar normaal cyclus van gemiddeld 23 dagen. Nu had ik vanaf vorige week dinsdag heel veel uitvloeiing wit yoghurt achtig waaruit ik op kon halen dan ergens in deze dagen mijn eisprong geweest zou kunnen zijn. Nu is de witte uitvloeiing eigenlijk niet gestopt (even paar dagen minder geweest) maar heb nu weer best veel witte uitvloeiing wat ik niet gewend ben zo na mijn eisprong. Normaal is mijn uitvloeiing dan crème kleur en niet echt veel waarna het minder wordt en tot bijna weg is waarna ik ongi wordt. Ik voel me wel heel anders... zo heb ik normaal gesproken al ruim voor ongi pijnlijke borsten... kramp in onderbuik... puisten.... en erg neerslachtig.... en altijd al zeker 4 a 5 dagen voor ongi licht roze bloedverlies. Nu doen mijn borsten nog totaal niet pijn... ze voelen juist heel erg zacht aan... geen krampen... geen bloedverlies.... met vlagen hoofdpijn... en veel witte uitvloeiing... wel de dinsdag ontzettende pijn in onderrug gehad en gisteren ook maar nu weer nergens last van. De eerste dag van mijn laatste nod was 1 mei dus zal ongeveer de maandag dinsdag of woensdag ongi moeten worden.

Vooral die witte uitvloeiing heb ik nooit eerder mee gemaakt en we zijn toch al meer dan jaar bezig om zwanger te worden.

2. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Nee. Geen verschil. Überhaupt had ik toen ik zwanger werd minder 'zwangerschapskwaaltjes' dan de maanden dat ik niet zwanger was.

3. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik merkte nooit iets aan mijn afscheiding of ik zwanger was of niet, dus daar kan ik je niet mee helpen. Wel had ik vorige week donderdag de hele avond erge pijn in mijn onderrug, maar de dag daarna was het weer over. Wel heb ik altijd voor de positieve test bepaalde symptomen waardoor ik van tevoren al weet dat het raak is:

- Grotere borsten, die pijnlijk worden (de 1e keer deden mijn borsten juist géén pijn en waren ze ook niet groter, dus dit kan per keer verschillen). Bij een menstruatie worden ze nooit groter, wel pijnlijk.

- Een gespannen gevoel in mijn onderbuik |(baarmoeder denk ik) met soms bij een bepaalde beweging een felle pijnscheut. Dit heb ik ook altijd alleen maar als ik zwanger ben.

- Mijn meest duidelijke en meest aparte symptoom: Als ik mijn bekkenbodemspier aanspan, voel ik een 'toeschietreflex' in mijn borsten,tintelend naar de tepels toe. Wat ik voel werd door anderen met kids bevestigd als een toeschietreflex van borstvoeding haha! Heeel raar!

Dit zijn de symptomen die ik de afgelopen 3 zwangerschappen (liepen helaas allemaal fout af) heb gehad. Nu voel ik deze symptomen weer allemaal heel duidelijk, dus ergens weet ik dat het weer raak is. Zondag ga ik pas testen, dan ben ik zeker over tijd.

Deze keer heb ik trouwens al een paar dagen hele droge, beetje branderige en rode ogen, heel apart! Ik weet niet of anderen dit herkennen als symptoom?

4. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Ik heb ook bij geen van beiden iets gemerkt aan mijn afscheiding. Daar is bij mij sowieso geen lijn op te trekken.

Wel had ik gespannen en pijnlijke borsten en een weeïg gevoel in m'n maag (wat later, toen ik al positief getest had, overging in extreem misselijk en spugen).

5. izzy1984

izzy1984 Actief lid

29 jun 2015
    296
    78
    28
    Mij viel het op dat ik de dagen voor de positieve test weinig tot geen afscheiding had en duizelig was. Verder tot 6 weken geen symptomen

6. druppeltje

19 mei 2016
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merkte in mijn urine 'een witte wolk' voordat ik positief testte en ook meer en anders ruikende afscheiding..
    Verder gevoelige borsten, behoorlijk opgezet.. Lichte krampjes in mijn onderbuik, onwijs vermoeid..slaap echt overal en nergens en continue zin om te eten..

Deel Deze Pagina