Hoi! Mijn rug zit helemaal vast en lopen/zitten doet erg veel zeer. Vandaag een verwijzing gekregen van de dokter. Maar dit is voor het eerst dat ik naar de fysio moet, wat kan ik verwachten? Doet het zeer? Enne moet ik in mijn onderbroek? (PREUTS) Groetjes
Ik moest wel in mijn onderbroek. Ik ging voor mijn onderrug tijdens mijn laatste zwangerschap. Ik had wel een vrouwelijke fysio en dat vond ik toch echt wel prettig. Sterkte ermee!
Ik heb hier een abbonement op de fysio voor mijn rug. Ga iedere maand wel een paar keer. En heb nog nooit in mijn onderbroek hoeven te staan. Wel shirt uit natuurlijk. En mocht je wel je broek uit moeten doen, ach ze zien er dagelijks zoveel. Of als je dat niet wilt moet je dat gewoon zeggen dat je je daar niet prettig bij voelt. Succes!!
Hier ook abonnement op de fysio en moet vaak toch ook mn broek uit dus sta dan in mn ondergoed. Daar hou ik dan wel altijd rekening mee haha
Ook ik kom maandelijks bij de fysio voor rug en nek hoef altijd alleen mijn shirt uit te doen. Als blijkt dat mijn onderrug ook vast zit doet mijn fysio mijn broek klein randje naar beneden(is dan echt alleen tot mijn onderwervels) Als je fysio zou gaan kraken, voel je dat wel maar doet geen pijn. Je kan alleen de volgende dag een beetje spierpijn gevoel (beetje beurs) hebben suc6
Bedankt dames! Wel een kans dus dat ik uit de kleren moet. Maar even aan denken bij het kiezen van mijn ondergoed,haha!
hallo, Ik ben fysio...haha en ja vooral bij het onderzoek (als je een goede fysio hebt die even de tijd neemt om je na te kijken) zou je even in je onderbroek en bh moeten gaan staan. Maar fysio's zien mensen de hele dag in ondergoed dus maak je niet druk! Succes, en ik hoop dat je snel van je klachten af bent!