Al dagen buikpijn.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MB2005, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,,
    Je zou denken dat je bij een derde kindje wel weet hoe en wat, maar nee dus.
    Ik heb sinds donderdag steeds erge buikpijn, dit begon terwijl ik op de bank lag.
    Met een kruik zakte het iets af na een paar uur, maar nu gebeurt het iedere dag.
    Het is echt pijnlijk. Het zit onderin mijn buik, een soort menstruatie of dat je heel erg naar de wc moet gevoel en aan de zijkanten aanhoudend.
    Tevens heb ik al een paar keer een harde buik gehad, wat ook pijnlijk aanvoelde.
    De kleine beweegt gewoon, en met de angelsound hoor ik niks raars.
    Wel heb ik het idee dat hij lekker laag blijft liggen, ook het hartje hoor ik steeds dicht bij mijn schaambot.
    Verder heb ik bekkeninstabiliteit, dit heb ik ook zonder zwangerschap, dus soms weet ik gewoon niet meer wat nou bij wat hoort, want pijn heb ik altijd wel.
    Mijn vraag is of dit nou op bandenpijn lijkt ( bij mijn vorige 2 kindjes heb ik dit nooit zo gevoeld ) of dat ik beter morgen de vk of mijn gyn moet bellen, aangezien het al sinds donderdag aan de gang is en het ook gebeurt als ik rustig lig en het bijna heel de dag door is.
    graag jullie advies.
    Ben trouwens donderdag 19 weken zwanger.
    Alvast bedankt.
    Gr MB2005.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

waarschijnlijk is het bandenpijn gecombineerd met groeipijn. Je kunt nu een groeispurt hebben en daardoor flink last hebben.
    Voor de zekerheid zou ik even urine laten controleren op blaasontsteking.

Mirjam

3. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,
    Oke, daar zat ik ook al aan te denken ( van die blaasontsteking ).
    Ga ik morgen gelijk even doen.
    Bedankt voor de snelle reactie!
    Gr MB2005.

Deel Deze Pagina