ingedaald

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babytje, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    mijn babytje zat 2 weken geleden al ingedaald maar toen kon de vk het hoofdje nog bewegen, en afelopen donderdag zei de vk dat hij/zij heel diep al ingedaald is en de baby zt ook al helemaal vast, geen beweging meer in te krijgen zoals de vk dat zei.
    Heeft iemand dit ook al gehad met 36 weken? Is dit een teken dat de bevalling eerder kan beginnen?
    BEn wel benieuwd naar jullie meningen!
     
  2. sylvia111

    sylvia111 Fanatiek lid

    10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    hoi,

    bij mij was ze ook al met 36 weken helemaal ingedaald en ben nu bijna 2 weken verder en nog niks :cry:
    buiten voorweeen.
    maar het einde is bijna in zicht dus nog even volhouden ;)
     
  3. jinx

    jinx Actief lid

    26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    bij mij zit het hoofdje ook al helemaal in mn bekken ,maar de verloskundige zei dat het er niets mee te maken had dat de kleine nu eerder zou gaan komen.

    liefs linda
     
  4. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Mijn zoontje zat met een week of 34 ook al helemaal vast maar kwam toch echt met 41+6 weken ik zou die volgende dag ingeleid worden haha.
    En dit kindje zit ook al vast! maar het is geen teken dat je eerder of snel gaat bevallen.
     
  5. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    bedankt voor jullie reactis! We wachten het gewoon af wanneer het komt!
     
  6. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik ben nu 33 weken zwanger en beeb is ook al ingedaald en ligt vast. Helaas zegt dit niks over de bevalling.
     
  7. Ief

    Ief Bekend lid

    4 okt 2006
    531
    0
    0
    Vorige week woensdag bij de VK geweest. Hoofdje zat ook helemaal vast, maar idd net als de rest, buiten de voorweeen nog geen begin ;)... Ben benieuwd! Succes ladies!
     

Deel Deze Pagina