9 maanden lang perfect gevoeld! Nu sinds een week bekkenklachten omdat ik door een heupbreuk al twee en een half jaar met krukken loop en de andere kant alle gewicht simpelweg steeds moest opvangen. Maar hee, een heupaandoening (na breuk) hebben en evengoed pas met 39 weken klachten krijgen: ik ben er blij mee hoor! Ik had de problemen in mijn geval al met 28 weken verwacht. Nu ben ik 40 weken en dus, buiten die niet noemenswaardige bekkenklachten, nog steeds aardig mobiel.
hoi meiden, Nou hier nog 1 tje hoor. Voel me ook goed nergens last van. Ja heel af en toe wat pijnlijke borsten maar voor de rest helemaal niks. Heb ook een echo aangevraagd toen ik 8 weken was. Omdat ik me toch behoorlijk onzeker voelde na de miskraam die ik vorig jaar gehad heb. Toen voelde ik me namelijk ook goed. Maar waar we al op hadden gehoopt het was allemaal goed zelfs hartje gehoord. Mocht als ik 12 weken was voor me eigen gerustheid nog een keertje op echo. En dat heb ik ook zeker gedaan. En weer was alles goed liep zelfs 3 dagen qua lengte op voor. Ben 1 weekend goed misselijk geweest veel de wc pot geknuffeld hahahah. Nadat ik dat ook gewenst had, maar ik kan je vertellen dat wil je ook niet hoor. wat voelde ik me toen beroerd. iedereen heel veel sterkte het komt allemaal goed
Ik voel me zo kompleet anders dan mijn vorige zwangerschap(die eindigde in een miskraam). Ik ben bijna niet misselijk en ben niet extreem moe en ik eet gewoon nog wel lekker alleen soms krijg ik het gewoon niet naar binnen maar dat is niet van de misselijkheid maar gewoon geen eetlust. Ik heb een beetje gevoelige borsten maar ook niet ernstig. Het voelt zo raar. De vorige keer was ik steeds zo ziek en zo duidelijk zwanger en nu niet. Dat zet je aan het denken maar ik heb toch echt het dubbele streepje 2x op verschillende testen gezien. Ik heb op 21 april de 1ste echo bij de gynaecoloog op verzoek van mezelf. De vorige keer zag ik niks bij 5 weken omdat het te vroeg was dus ik moet gewoon wachten al is dat wel moeilijk. Maar wat geniet ik ervan dat ik niet zo ziek ben. Ik doe gewoon nog alles.
Wat leuk al die reacties en wat fijn om te horen dat er meer vrouwen zijn die ook genieten van de klacht en kwaal loze zwangerschap. Moet alleen wel bekennen dat ik na het posten van dit topic 's nachts en de volgende dag de hele dag erg misselijk ben geweest maar gelukkig vandaag weer een dag als alle vorige; zonder klachten. Oke, wel wat moe en ik bezoek de wc erg regelmatig, maarja, zie daar ook wel de humor weer van in. Iedereen nog een onwijs klachtloze en prettige zwangerschap gewenst, en vooral veel genieten! Groetjes Susan
hoi! Ik heb dat ook een beetje dat ik een beetje onzeker ben of het allemaal wel goed gaat daarbinnen. Jij hebt ondertussen je eerste echo gehad? En? Hoe was het? Ik mag gelukkig ook al dinsdag voor mijn eerste echo. Hopelijk wordt ik daarvan een beetje meer zelfverzekerd. (ik heb namelijk ook helemaal nergens last van, Ik voel me totaal niet zwanger ofzo..) Nou veel succes en geluk toegewenst!
Ik heb vandaag nog maar even een test gedaan omdat ik even een zekerheidje wilde hebben. Voelde namelijk al 3 dagen niks. Maar na de test onder de douche werd ik een beetje misselijk en dacht he daar is het weer.
Ik heb ook alleen pijnlijke borsten en ben sneller moe, afgezien daarvan voel ik me op en top fit! haha Mijn schoonzusje daarentegen is (ook bij haar eerste zwangerschap) doodziek ervan, kon bijna haar bed niet uit. Nou dan hebben wij het nog goed hoor! Heb net aan mijn moeder gevraagd (zij weet nog niet dat ik zwanger ben) hoe haar zwangerschappen (van mij en mijn zus) geweest waren. 'Gewoon' uit interesse en zij had ook nergens last van, heeft tot op het einde van beide zwangerschappen alles kunnen doen en laten, en ze voelde zich perfect. Als het bij haar zo was, is er grote kans dat het bij mij hetzelfde gaat toch? Probeer me dus niet al te druk te maken en zoveel mogelijk te genieten.
haha, ik dacht al oeh doe nou voorzichtig, want bij mij begon de misselijkheid ook pas met 8 weken en daarvoor voelde ik mij kip en kip lekker. Het heeft aangehouden tot een week of 15 en daarna, tot nu toe, een perfecte, fitte, energieke zwangerschap
hoi! Hier nog iemand zonder klachten Lekker zwanger zijn, nergens last van en heerlijk genieten! groetjes Ramona
Heb ook nog geen klachten! Heerlijk, maar af en toe wordt je er wel een beetje onzeker van! Als je af en toe leest wat je allemaal al zou kunnen hebben. Af en toe voel ik wel eens wat steekjes, maar heb geen idee of dit er mee te maken heeft? Veel succes allemaal met jullie zwangerschappen!
kiwi1: Gelukkig is het ook alleen bij die avond-nacht en ochtend gebleven. Ben weer klachtloos! 8) haha. Kijk wel onwijs uit naar de echo! Ben zo benieuwd.....
hoi,hoi, hier ook een zonder klachten tot nu toe, kan nog wl natuurlijk, hebben jullie ook van dat slappe haar dat niks wil, hopeloos en bleek, wat een poeder moet erop voor een beetje kleur. maar ja als dat alles is doe ik het ervoor!
Ja, dat bleek zien herken ik wel. Ik lijk wel een spook. Als ik moe ben helpt zelf de poederdoos niet meer! Zit nog te twijfelen of ik mee ga doen aan Moeders voor Moeders. Moet eerst even mijn echo volgende week afwachten. Ik heb 2 x een miskraam gehad dus ik durf ze nog niet zo goed te bellen...
Ook ik heb niet zoveel last van kwaaltjes. Alleen een beetje gevoelige tepels en een beetje sneller moe. Maar voel me verder kiplekker. Bij mijn vorige zwangerschap die eindigde in een EUG hing ik een paar keer per dag boven de wc... Toen vond ik het eigenlijk heerlijk, die misselijkheid. Ik voelde me toen dubbelzwanger en genoot van die bevestiging. Helaas eindigde het minder goed... Ik wilde wel meedoen met moeders voor moeders, heb ook alle info e.d. opgezocht. Ik wilde me net aanmelden toen ik las dat ze in het noorden niet bij je aan de deur komen. Je kan dan je urine inleveren in 'de stad'. Om nou elke keer 50 km retour te moeten rijden vind ik een beetje teveel van het goede. Als ze aan de deur kwamen zou ik zeker meedoen! Ik vind het een goed iets, omdat ik zelf ervaren heb hoe het is als je kinderwens niet uitkomt (we hebben al 3 jaar geprobeerd).
Ik doe ook mee met moeders voor moeders. Ze hebben vandaag toevallig de hele boel gebracht. Ik vond het ook erg leuk dat je een testje krijgt welke je kunt bewaren en niet uitdroogd/opdroogd. Groetjes Susan P.s. Nog steeds (bijna) geen klachten!
Hey dames, hier nog steeds geen klachten! Af en toe iets last van oprispingen en gevoelige tepels...maar verder? Wat word je daar toch onzeker van he! Had vorige week MvM gebeld, maar hoorde geen toon, niks. Toen maar opgehangen. Nu wacht ik de eerste echo af volgende week en dat ik ze dan maar weer bel. Minste wat je kan doen toch? Sterkte iedereen met je "niet klachten"!
Nou ook ik heb weinig kwaaltjes, maar ik maak me daar toch een beetje zorgen over, maar dat zal iedereen wel doen denk ik. Ik ben nu 6,5 of 7,5 week zwanger. Precies weet ik het niet omdat ik direct na het stoppen met de pil zwanger ben geworden. A.s. vrijdag 25 april krijg ik mijn eerste echo. Ben best zenuwachtig of alles goed zal gaan. Ik heb wel sinds ik zwanger ben iedere dag hoofdpijn en een vreselijk honger gevoel. Zelfs als ik goed gegeten heb een uur later weer honger. Hoort dit er ook bij? Mimmi
Ik ben alleen verschrikkelijk moe,maar heb verder nergens geen last van.Ook ik maakte me er erg veel zorgen om en voelde me ook niet zwanger.Afgelopen donderdag heb ik een echo gehad en er was echt een kloppend hartje te zien.Geen klachten hoeft dus niet te betekenen dat het mis is. De gyn zei dat ik blij moest wezen dat ik geen klachten heb en ik ga nu ook echt genieten! Groetjes, Monique