Ik lees bij heel veel mensen dat ze geen klachten hebben alleen ....(dan noemen ze 1 of 2 ongemakken)en dan toch maken ze zich ongerust. Vind dat zo jammer. Dat hoeft toch helemaal niet! Vermoeidheid staat op de zwangerschapskwalen lijst, honger ook. Zolang je niet ongi wordt en positief test is dat toch voldoende? Zoals de vk ook zegt GENIETEN! Mijn vriendin heeft vanaf dag 1 boven de pot gehangen en kwam daar pas na een maand of 3 weer vanaf. Ja, duidelijk zwanger, maar je moet er toch niet aan denken? Succes met de zwangerschap! P.s. @moniq: fijn dat alles goed is. (Ken je van een ander topic)
Ik vind het zelf allemaal maar verschrikkelijk verwarrend. Zoals ik al zei voel ik me alleen een beetje moe en heb ik wat pijnlijke borsten. Sinds een paar dagen was ik ook 's ochtends en 's avonds een beetje misselijk. Maar dan ineens vandaag niet meer misselijk, minder moe sinds een paar dagen, en minder pijnlijke borsten (nog steeds pijnlijk, maar minder). Ik word daar echt hartstikke zenuwachtig van. Niet dat ik graag misselijk ben, maar het is inderdaad wel een soort van bevestiging dat het goed zit. Ik weet het, ik moet er van genieten dat ik me zo 'goed' voel, maar ik ben al zo'n tobber van mezelf en die constante veranderingen in symptomen maken het niet veel beter... Voor de dames die zich daaroverheen kunnen zetten: hebben jullie tips? (Ik probeer mezelf voor te houden dat zwangerschappen vaker goed gaan dan fout, maar ook dat helpt niet altijd...)
ohohoh wat ben ik jaloers! ik ben echt zon tekstboek mens, ik krijg alles in dezelfde week dat ik het moet krijgen..
Hier ook superzwangerschap gehad. Alleen op het einde ging m'n buik me in de weg zitten, maar da's normaal denk ik . Daarna superbevalling gehad en nu een supertevreden kind. Soms denk ik wel eens: wanneer begint de 'ellende'? Het geluk moet toch een keer ophouden (ik hoop het niet hoor!). Dus meid geniet lekker van je zwangerschap! Het vliegt voorbij.