Wie weet of ik anti-muggen spul met Deet erin mag gebruiken? ik ben gisteren al halfleeggezogen door die rotmuggen....
Onderstaande heb ik van de website van www.enfarma.nl afgehaald. Kan ik Autan gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef? Over het gebruik van Autan tijdens de zwangerschap is nog te weinig bekend. Men raadt af Autan te gebruiken tijdens de eerste drie maanden van de zwangerschap en als men zwanger probeert te worden. Gebruik daarvoor in de plaats een klamboe en Mosiguard (citronella). Mocht er toch veel kans zijn op malaria, zorg er dan voor dat u echt alleen de onbedekte huiddelen insmeert. Raadpleeg uw arts of apotheker voor gebruik tijdens de overige maanden van de zwangerschap, zodat u de risico's van wel of niet gebruiken goed tegen elkaar kunt afwegen. Bij gebruik tijdens de zwangerschap wordt over het algemeen een lagere sterkte geadviseerd (20%).
Ik wordt ook vreselijk lekgestoken door die rotmuggen Wordt 50x per nacht wakker van het gezoem Ga morgen ook ff op zoek naar muggenspul dat ik mag gebruiken.
bij prenatal verkopen ze muggen stekkers die werken erg goed de muggen horen een heel fel geluid wat wij niet kunnen horen en gaan daar door weg
Hoi ik gebruik gewoon de spray van kruitvat merk, hier zit geen deet in dus volgens mij mag je deze gewoon gebruiken. Groetjes Danielle
hai Als je zwanger bent mag je gewoon azaron gebruiken. heb het net ff in de bijsluiter opgezocht! groetjes Danielle