Etenslust veranderingen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ly1, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Hee meiden, vraagje hebben jullie ook ineens zin in dingen wat je niet lustte of dingen die je lekker vond en nu niet meer?

Ik at maandag spinazie, en vond het zo verschrikkelijk smerig! Terwijl ik het altijd zo graag at

Had wel de hele tijd zin in yoghurtdrink een week of 2 geleden maar nu ook helemaal niet meer. Wel ben ik helemaal verzot op mandarijnen en aardbeien

Jullie ook gekke eetlusten/andere smaak?
    Ben erg benieuwd!

Liefs

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ik had dat bij de zwangerschap van ons zoontje wel. Hollandse nieuwe (echte verse) En Magnum ijs! Ik ben dus helemaal geen ijseter en chocola eigenlijk ook niet zo.... maar toen dus wel.

Oja, sinasappelsap uit pak lustte ik ineens graag. Terwijl ik voorheen alleen vers geperste lustte.

3. tulip

tulip Niet meer actief

nu nog geen veranderingen gemerkt, bij mijn dochter vond ik chocola en satesaus ineens vies, terwijl ik er anders dol op was.

4. Mensje88

Mensje88 Lid

2 jun 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word gek van mezelf, ik heb overal zin in! Gebak, lekkere broodjes, ijsjes, chocola. :(:D

5. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    ow hier nog 1.. ik lag vannacht wakker en kon alleen maar aan eten denken..khad zin in een flink bord patat en een frikandel van 3 meter lang:p mijn maag lag echt te knorren kheb toen maar 4 volkoren crackers gegeten das iets gezonder;) maar kan nog niet bedenken, dat ik iets niet meer lust..

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Toen ik nog kon eten voor de 6de week at ik graag frikandel speciaal, iets wat ik nooooit at. ;)
    Ik denk als ik straks over de misselijkheid heen ben ik er weer snel een ga halen! Hmmmm!

Bij mijn dochter was ik gek op sinasappelsap en Haribo.
    Ik hield niet meer van vlees of dingen uit de frituur.

7. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik word ook gek van mezelf, heb de hele dag zin in lekker eten, vooral vis, ijs en iets waar ik normaal een hekel aan heb, patat met flinke klodder mayo.

Normaal ben ik ook een koffieleut, dat heb ik tot deze week nog gewoon gedronken. Maar nu kan ik het niet meer zien of ruiken.

8. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik mag graag eten, denk dat het ook wel een deel te maken heeft met stoppen met roken maar eet echt alles aan elkaar:D:D

Bij mijn vroige zwangerschap was ik gek op pepermunt... terwijl ik dat dus echt zo niet zal eten hahah

9. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik ben inmiddels niet zwanger meer maar denk reageer toch ff!

Ik kon me echt ziek drinken aan melk!!! En dan niet 1 of 2 glazen maar liters op een avond :$ en ik luste geen aardappels en groente meer, wilde alleen maar slechte dingen eten :) Vette hap was hier favoriet en ik luste geen koffie meer.

Liefs

10. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Ben ook niet zwanger meer... Maar toch... :D

k Gruwelde van vlees... Pas op t moment dat t op mn bord lag, tijdens t kopen, bakken en opscheppen had k er echt zooo'n zin in... Maar zodra k de vork erin prikte was k klaar... :( Whaha!

Heb wel de hele zwangerschap gesmacht naar zoete drop.... :cool: Terwijl k eigenlijk meer van hartig houd... :$

11. Alf

Alf Niet meer actief

Ik eet ineens alleen witbrood. Terwijl ik normaal donkerbruin met veel pitten eet.

En koffie kan ik niet meer zíen..

12. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Ik ben sinds een dag of twee continu misselijk... maar ik heb ontzettend veel trek in hartige dingen... Crackers met kaas, broodjes met smeerkaas en pinda chipito... en toch ook een misselijk gevoel. Ik kan gelukkig wel alles eten maar het voelt zo dubbel..
    Als ik iets heb gegeten is mijn misselijkheid een minuut of 10 weg, daarna komt het weer terug... Maar ja, je kan moeilijk de hele dag door blijven eten haha..

13. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    ik heb nergens trek in, alles is vies en stinkt
    is echt problematisch, want ik kan ook niet meer koken voor de jongens

14. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ben nu voor zover ik zelf weet 7w 1d. Had de eerste paar weken een afkeer voor chocolade, eet het nu ook nog steeds niet veel moet ik zeggen.

Soms heb ik bij het avond eten opeens een afkeer voor iets. Heb echt dagen dat ik amber eet en dagen dat het veel beter gaat. Middag eten gaat sowieso vaak goed.
    Ontbijt ik later op mijn werk pas.

15. Divabieb

Divabieb Actief lid

24 apr 2012
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal eet ik alles, en veel. Vanaf week 7 alleen nog maar bloemkool, popcorn fruit of crackers. Rest krijg ik niet weg.

16. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik kreeg van de week brood niet weg, moest kokhalzen toen ik het in m'n mond had, spinazie is verschrikkelijk vies, droge worst vind ik ook niet meer lekker en ik drink nu dubbel friss mandarijn sinaasappel terwijl ik dat vies vond.

Verder had ik tot aan vorige week veel zin in mandarijnen en aardbeien nu niet meer

17. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Er is weer iets nieuws bijgekomen :D

Broodje met gerookte kipfilet en tomaat, gekruid met wat aromat...hmmm jammie :p

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik vond alles vies.
    kon niets eten.
    nu vanaf afgelopen donderdag niet meer zo misselijk.
    ik eet nu alleen nog witbrood terwijl ik normaal altijd bruin eet.
    ook ben ik verslaafd aan de lipton ice tea heel slecht ik weet het.
    en chocola en snoep kan me niet gnoeg zijn.
    zal de tandarts ook heel blij mee zijn.
    ik moet continu eten om misselijkheid te voorkomen

19. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Het wisselt, maar over t algemeen niet misselijk en zin in echt alles!! Vooral frikadellen of bruine beschuitjes met kaas doen t water in mn mond lopen.. :) Sowieso steeds meer behoefte aan 'echt' vlees zoals biefstuk enzo.. normaal niet echt heel erg behoefte aan. Terwijl nu niet goed is (ja, doorbakken maar das dan weer vies bah!) :) Ik heb eigenlijk alleen last van sterke parfumluchtjes.. en dus heel de dag lekkere dingen aan t eten.. als ik niet uitkijk kom ik kilo's aan straks!

20. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Same here!
    Ik kan alles wel eten wat los en vast zit terwijl ik helemaal geen grote eter ben!
    Normaal gesproken heb ik juist moeite met 3 goede maaltijden per dag, maar nu??
    ALLES GAAT ERIN hahahah :D:$:D

Buggles met smeerkaas is mn favo op het moment, terwijl ik buggles nooit lustte. Kan elke avond wel een zak op!

Heb wel geluk dat ik ook behoefte aan fruit heb ineens.
    Behoefte aan zoet, maar geen snoep dus neem ik elke keer fruit.

Deel Deze Pagina