Hoi allemaal, Zoals jullie kunnen zien zijn mijn vriend en ik al bijna 12 rondes aan het proberen om zwanger te worden! Testen wijzen uit dat mijn vriend geen superzaad heeft (vroeger geopereerd aan zaadleiders). Nu is het volgende aan de hand: Elke maand tussen mijn ei en mijn ongi heb ik precies op de dag van de eisprong mega pijnlijke en opgezette borsten, dit precies tot aan mijn ongi. Deze ronde duidelijk ei gevoeld en positieve ovu testen (2 dagen) maar mijn borsten deden maar 3 dagen zeer en toen niet meer?! Dit herken ik totaal niet van mezelf! Zou het eindelijk zo ver zijn 8) of ben ik eindelijk na een jaar ontpilt!?! Heeft iemand hier ervaring mee? Liefs Dib
kan duiden op iets....ik had altijd zeere borsten 5 dagen voor ongi. De keer dat ik zwanger was pas na me NOD zere borsten... Maar je moet nog even geduld hebben..maak jezelf niet gek!
Hoi, Bedankt voor je snelle antwoord, ik wil mezelf ook zeker niet gek gaan maken maar voor mijn doen is het heel raar dat mijn borsten eens géén pijn doen! Nog een dikke week wachten en dan zullen we zien of het ontpillen is of wat anders... Liefs
Hoi, Ik heb normaal gesproken ook altijd last van pijnlijke borsten voor mijn ongi en nu niks.. Maar, ik durf er niet op te hopen! Mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden, dat ik er maar geen waarde meer aan hecht en probeer af te wachten Succes! x Roosje
Gek hè, zo ineens géén last van zere borsten! Jij hoeft nog maar heel even te wachten tot je gaat testen, spannend! Ga je morgen gelijk al testen? Liefs Dib
Hey Dib, Ik heb al getest, kon me natuurlijk weer eens niet beheersen Negatief, dus ik wacht 't maar af.. Eigenlijk verwacht ik de , want ik heb nu toch aardig wat steekjes in mijn buik. En mocht ik morgenvroeg nog niet ongesteld zijn, dan gooi ik er meteen weer een test tegenaan! Heb een la vol met testen liggen (de drogist is er niks bij ) Groetjes, Roosje Overigens meende ik vorige maand echt dat ik zwanger was; had superpijnlijke boobs, al een paar dagen na mijn ei tot ik toch ongesteld werd.. Raar iets; 't menselijk lichaam..
Heel herkenbaar, altijd tussen ei en NOD zere borsten! of in ieder geval wel gevoelige tepels! toen ik zwanger was had ik het niet, kreeg ik pas NA nod zere borsten!
ook ik zit op het wachtbankje en heb voor het eerst geen pijnlijke borsten.....ben erg benieuwd volgende week. Heb echt bijna krom gelopen van de eipijn vorige week dus daar kan het niet aan liggen Ik hoop voor ons allen dat we positief testen!
Hoi allemaal, @ Roosje: jammer meid, ik zie dat je weer ongesteld bent geworden vanmorgen. Stomme vrouwenlichaam ook Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag worden! @Lola1982: Dat geeft mij weer een beetje hoop! @Kelly1980: Dat herken ik heel erg van mezelf, ik kan niet langs mijn eisprong heen! Wanneer m'n eitje springt spring ik ook bijna tegen het plafond Veel succes! Liefs Dib
DIB: we zijn nu zo'n 11 maanden bezig om zwanger te worden maar omdat ik bijna niet ongesteld ben geweest in de eerste 7 maanden zijn we het medische molentje al ingegaan. Vind het zelf wel prettig dat de huisarts ons zo snel heeft doorgestuurd want had zelf al het gevoel dat er iets met mijn lijffie aan de hand was..... Zitten dus nu eigenlijk in de eerste echte ronde!
Het begint aardig op een NOD topic te lijken.... Daarvoor verwijs ik jullie naar het daarvoor bestemde onderdeel.
Heb je pijn in de zin van zware borsten...of gespannen borsten en/of zere tepels? Wilde het even vergelijken met wat ik voel..
Nou, normaal zijn ze erg gespannen en beurs maar nu alleen maar beurs aan de zij en onderkant (geen last van tepels).
hoi, Ik weet het ook even niet meer. Normaal heb ik echt altijd enorm zere borsten na me eisprong en dat houd aan tot ongeveer de 2e dag van me ongesteldheid en dan blijft het weer weg tot me volgende ei. Nu zit ik momenteel op dag 23 heb heb nog helemaal GEEN zere borsten,wat ik best vreemd vind omdat ik het dus altijd heb (zelf toen ik nog aan de pil was had ik het alleen iets minder) Kan het nu zijn dat ik geen eisprong heb gehad? Ik weet het namelijk niet zeker,ik heb wel ongeveer tussen dag 15 en 16 pijn in me onderbuik gehad aan de rechterkant en dat heb ik ook vaker als ik me eisprong heb. Of kan het zijn dat ik misschien toch zwanger ben. Ik weet namlijk niet of je nu juist pijnlijkere borsten krijg als je net zwanger ben of niet. Weet iemand hier meer vanaf?