Geef je borst- of fles? Wellicht overproductie als het borstvoeding betreft, heb ik ook hier bij de kleine man. S nachts kolf ik met een handkolf eerst de spanning eraf zodat hij rustig kan drinken, dan gaat het goed. Onze eerste huilde veeeeeeel, bleek na lange tijd koemelkallergie te hebben en een buikslaper te zijn. Ons ventje van nu 11 dagen slaapt vanaf dag 1 op zijn buik en ik ben weer koemelkvrij gaan eten. Hij slaapt zoveel dat ik me soms afvraag of dat normaal is, het kan dus blijkbaar wel...
Hier na ruim 9 maanden nog steeds nachtvoedingen eraan toegeven, lekker bij je in bed nemen en zo min mogelijk prikkels. Mijn man sliep trouwens op de logeerkamer de eerste paar maanden, gezellig 😉. Hij was bang dat hij erop ging liggen. Nu slapen we gezellig met zijn 3en vanaf een uur of 3 's nachts. Gaat prima, ik merk vaak niet eens dat ik wakker ben geweest...
Ik had hetzelfde met m'n kleine meid (nu 5,5 maanden). Ik heb maar heel weinig pogingen ondernomen om haar in haar eigen bedje te leggen... Ik was bijzonder gevoelig aan haar gehuil... Ze sliep dus de hele tijd bij mij, op mij, naast mij Wel érrrreug vermoeiend... Nu, 5,5 maand later, is ze vrij moeilijk in bed te leggen en slaapt ze nog niet goed door.. Weet niet of er een verband is?? Volgende keer probeer ik het iig anders..... Dus van mij geen werkbare tips... Of toch: wanneer ze ingebakerd was sliep ze 3 uur ipv 2 uur!