Ik heb net 2 kaarten van Lady gaga besteld voor mijn dochter (bijna 16). Als ze zo thuis komt wordt ze gillend gek!! 2 jaar geleden heb ik haar ook verrast met 2 kaarten, toen wilde ze ook graag daarheen. Ik zei in eerste instantie dat het niet gelukt was toen. En een dag later tussen neus en lippen door gezegd dat ze die en die datum vrij moest houden. Eh waarom?? Ja je gaat toch naar Lady Gaga Helemaal springen, en huilen, zo lief Ben benieuwd naar haar reactie! Ze gaf van de week al aan dat als ze kaartjes krijgen kon, ze wel met mij samen wil gaan. Maar ik vind er geen reet aan die muziek, dat zal ons verschil van 20 jaar wel zijn
Wat leuk! Hahaha toch leuk dat je dochter je graag mee wil hebben, ook al is het niet helemaal jou muzieksmaak
Haha, ze komt net thuis, ik mobiel in de aanslag. Maar ze werd meteen boos dat ik haar wou filmen:x Ze had een rotdag gehad, meisje van school overleden.. Dus eerst even over gesproken.. Heb haar net dus verteld van de kaartjes, en ze ging inderdaad helemaal uit haar plaat, dansen huilen, blijer dan blij Helemaal gelukkig is ze er mee.