Wij zijn bezig met een visum voor mijn schoonmoeder, dit moet aangevraagd worden in Turkije. Zelf komt zij uit Syrie, dus wij spreken geen Turks en moet er een formulier ingevuld worden en ik snap er niets van. Wie mag ik hem per PB sturen en wil even kijken? Alvast bedankt!
Stuur maar hoor als ik er niet uitkom laat ik mijn man vanavond even meekijken maar het zal best wel lukken
Je heb vaak de visum aanvraag ook in het nederlands staan als je die erbij houd weet je precies wat je moet invullen.
@eylem: Bedankt! Je hebt PB. @elvira: onze visumaanvraag wilden ze de vorige keer niet aannemen vanwege het ontbreken van dit formulier. Hij staat niet op het Engelstalige gedeelte van de website, alleen op de Turkse. En in Turkije hoef je niet naar de ambassade maar naar VFS Global. We hebben dit probleem nooit gehad bij de ambassade in Damascus, maar ja, die is natuurlijk gesloten....
Nee klopt mAr toen wij voor mijn man een aanvraag deden had ik het formulier i het nl en tr zodat ik een groot deel had ingevuld en mijn man het alleen over hoefde te schrijven..
Elvira dat was inderdaad in 'onze' tijd ook zo maar dit formulier is er inderdaad alleen in het Turks, heel raar, het is een soort verklaring. Maar goed, als het goed is kan Jada nu weer verder met de aanvraag