Hoop dat het helpt! Mocht het geen verlichting geven Maandag, dan kan je altijd nog even de HA bellen. Ik kamp helaas al jaren met die vervelende schimmels, omdat mijn vagina blijkbaar niks kan hebben haha. Dus niet te lang mee rond blijven lopen als dit niet helpt. De huisarts kan, wanneer nodig, iets zwaarders voorschrijven. Dit advies geef ik omdat ik, toen ik voor de zoveelste keer een schimmel had, ook maar bleef smeren en die canesten spul bleef gebruiken en ik op een gegeven moment niet eens meer kon zitten Succes! Hopelijk helpt dit voldoende!
Ik heb jaren terug ook een infectie gehad downunder. Om nou meteen naar de dokter te rennen vond ik ook zo wat dus heb ik bij de drogist toen multigyn actigel gehaald. Werkte bij mij super!!
Een jaar of 3,4 geleden had ik ze constant, die infecties. Toen ik overstapte op wasbaar maandverband was het over. Ik ben dus allergisch voor gewoon wegwerp verband. Maar echt genant vond ik het niet, hoefde destijds niet eens meer langs bij de dokter, kon gewoon bellen als het weer zover was
ik bedoelde ook eigenlijk meer genant onderwerp om een topic over te openen.. qua dokter kan het mij niet zoveel schelen
Ik ben zooo blij dat ik niet meer naar de HA hoef voor een schimmelinfectie! telkens als ik aan de antibiotica moet is het raak Sterkte nog Nanette