Met vaderdag gingen we gezellig naar de dierentuin. Omdat onze zoon nog niet zo lang zindelijk is hadden we een tasje met verschoning bij ons. Voor hem dus... Maar we hadden er beter een schoon onderbroekje voor mij in kunnen doen! Na een ronde langs de dieren even op het terrasje bij de speeltuin. Er is daar een groot springkussen, en op een gegeven moment vraagt zoonlief of ik ook ven wil springen. T was niet zo druk, dus dat deed ik. Maar dat was dus niet zo'n goed idee. Tijdens het springen voel ik me nat worden. Snel naar het toilet dus, maar het was al te laat. Ik had gewoon een natte broek. gelukkig had ik een jurkje aan, waardoor de natte plekk neit te zien was, maar echt prettig voelde ik me er niet bij. En vanmiddag trok ik effe een sprintje toen we terugkwamen van wandelen. Voelde nog juist op tijd dat ik moest inhouden. Nu dus alleen een paar druppels. Maar ik ben bang dat dit niet beter zal worden, en ik ben nog maar 14 weken. Vorige zwangerschap had ik het ook wel, maar dat was helemaal op het einde. Zo moest dit effe kwijt. Zijn er meer met dit irritante probleempje? Hoe gaan jullie ermee om?
Ik heb het sinds een week. Steeds druppels maar toch... Ik gebruik nu tena inlegkruisjes en dat gaat goed. Echt een vervelend kwaaltje.
Ik heb het als ik in de wc mn broek naar beneden trek Het lijkt wel alsof de sluizen spontaan geopend worden bij de aanblik van de wc. En een Verrotte bekkenbodem helpt er ook niet echt aan mee.....
Ik heb het al vanaf week 7 helaas en het is de laatste weken alleen maar erger geworden. Eerst kon ik het nog met een inlegkruisje doen, nu moet ik aan het maand verband. Nog 12 weken zeg ik steeds tegen mezelf als het mis gaat :/