Dag allemaal! zijn er meer mensen die weinig tot geen zin in sex hebben?? Ik word zo afgeleid door die kleine ik vind het eigenlijk maar een vies en raar idee.. Ben nu ruim 23 weken zwanger..
Hier weinig.. 1 x in de 1 a 2 week.. Niet om het ´vies´ vinden ofzo.. Maar ik ben gewoon totaal mn libido kwijtgeraakt een week of 7 geleden Ik hoop keihard dat ´t snel weer terug komt haha
Gelukkig ik ben niet de enige. Ik vind het ook allemaal maar ''raar'' en inderdaad ook helemaal bij libido kwijt. Ik hoop dat ik hem gauw terug vindt.
Hier nog zo ene, maar wat niet is kan nog komen, ben ook nog niet over de 12 weken heen, en ach, al vind ik mijn libido niet, beeb is me belangrijker hihihi.
Sex? Wat is dat? Ik vind het nogal lastig en onhandig met m'n buik momenteel..en geen libido. Arme man
Man en ik hebben zin genoeg maar helaas werkt mijn bekken niet echt mee.. Maar ach genoeg andere dingen om te doen. Ik merk nu wel dat het getrappel van de baby niet echt libidoverhogend is dus de frequentie neemt wel af..
arme man hier , heeft nog 2x sex gehad in al die weken dat ik zwanger ben. eerst was ik misselijk en daarna voelde ik de baby.. werkt niet erg mee als meneertje trappeld terwijl zn vader me het hof wil maken haha
De laatste keer dat wij sex hadden was toen onze baby werd gemaakt. Sindsdien is mijn libido weg, ik heb nooit een hoog libido gehad, maar nu is het echt een ramp. Ik hoop dat vriendlief zichzelf een beetje helpt, anders vind ik het echt heel rot voor hem.
Hier ook eentje zonder libido sinds ik zwanger ben... heb al paar x tegen manlief gezegd dat ik hoop dat het nog terug goed komt met me
hier ook, voel me wel een beetje schuldig! Heb gewoon totaal geen zin meer. Vind het "cliche" toch ook raar voor de baby, maar schijnt geen probleem te zijn.
De eerste weken was mijn libido totaal weg. Maar het is nu terug in volle hevigheid hahaha. Tenminste nog 1 man met mazzel hier .
Het is niet dat we geen zin hebben in sex, Maar we vinden het beiden heel vreemd en eng nu om te doen. Maakte al een geintje naar mijn vriend, vind je me nu al afstotelijk?? hoezo zeht ie? ik zeg omdat het lijkt alsof je totaal geen sex wilt met mij. Nee zegt ie , ik wil het wel, maar ik vind het een beetje raar nu, om een baby te maken had ik totaal geen problemen mee, maar nu het zover is, is het toch wel vreemd om het te doen, nu ik weet dat er iets in je buik zit. stel dat er iets mis gaat doordat we sex hebben Maar ik zou wel willen, maar vind het idee tot nu toe ook best wel raar en eng
Haha leuk om te lezen dat het dus best normaal is! Gelukkig heb ik geen dekhengst als man, en zijn er genoeg andere dingen om te doen.. maar voel me indd ook wel schuldig.. wat bij betreft blijft het daar verboden toegang tot de baby geboren is En daarna heb ik geloof ik wel wat goed te maken
Sinds de zwangerschap is ook mijn libido in de diepvries. Sinds ik weet dat ik zwanger ben hebben we 3x gemeenschap gehad. En nu zijn we het erover eens om er maar helemaal mee te stoppen, want sex terwijl ik geen zin heb is ook niet echt prettig voor beide. En ik denk dat wanneer ik een buik krijg en ik de baby begin te voelen al helemaal geen sex meer wil. En meneer ook niet. Ik weet dat het geen kwaad kan, maar het idee dat de baby lekker zit te trappelen tijdens de daad... Nee dankje!
Dank aan de dokter. Drie maanden lang geen gemeenschap want dat kan zorgen voor een miskraam. Wat het internet ook schrijft manlief wilde het niet geloven. Toen vanaf de 14e week het weer geprobeerd maar die man kwam ons tijdens de controle weer eens vertellen dat sperma er voor zorgt dat het orgasme extremer is waardoor de baby er last van kan hebben. En vanaf de 33 weken het tot vroeggeboorte kan leiden. Had ik net mijn man weer voor mijzelf.. En nu na de punctie ben ik niet meer in de stemming en bovendien ook bang voor de baby. Ach ja. Knuffelen dan maar de komende 6 maanden. Wist trouwens niet dat de baby ook nog kan trappelen tijdens de daad.
Geen libido hier. Gelukkig wil die van mij niet omdat we een ma hebben gehad en net daarvoor sex hadden gehad. Hij is nu bang dat het door hem komt. Is niet zo maar toch.
De eerst 12 weken niks, toen had ik weer super veel zin in, besprong mijn mannetje iedere seconde van de dag bijna. Sinds week 35 heb ik geen zin meer Kan ook geen zin forceren ofzo, voelt gewoon niet meer lekker. Gelukkig kan ik mijn mannetje nog op andere manieren 'helpen'
Ik vind het heel rot voor vriendlief, maar bij mij is de zin ver te zoeken! Opzich heeft mijn lichaam af en toe wel de behoefte er toe,maar dat is ook snel weg. Het is in mijn geval gevoelig, bloederig en houdt mezelf in wat niet bevorderend is. En daarnaast moet ik eerlijk bekennen mezelf ook zo onaantrekkelijk te voelen, dat doet ook heel veel! Dusja, hier iemand die nauwelijks zin heeft. De laatste 4 maanden ofzo maar 2x vriend blij gemaakt denk ik Gelukkig begrijpt ie het wel!
hier een beetje andersom, ik wil wel graag (niet zovaak meer), Maar me vriend is bang en vind het eng voor de baby. Aangepraat door ze werk, dat de baby zulke stoten zou krijgen dat de baby misvormd eruit komt haha