Hi meiden! Onze Uk is ondertussen bijna 8 weken oud. Ik vloei al 6 weken niet meer. En nu heb ik behoefte aan intimiteit met mijn vriend. Alleen maakt hij totaal geen aanstalte. We knuffelen wel, en ik krijg kus op mijn mond. Vallen ook vaak tegen elkaar aan in slaap. Heb het idee dat hij mij oninteressant en onaantrekkelijk vindt. Anders zou hij wel wat doen toch? Nu weet ik niet hoe ik moet 'starten'. Als we kussen en ik probeer over te gaan naar 'echt zoenen' haakt hij af. Als we in bed liggen en ik hem streel ook geen respons. Wil ook niet zo'n zeurpiet worden die vraagt "vind je me niet meer aantrekkelijk?" etc. Hoe begonnen jullie? En hoe lang na bevalling? En hoe stond jullie partner daarin?
Laatst weer seks gehad. Ik zei gewoon doodleuk dat ik er weer zin in had, haha. Dus toen maar daad bij woord gevoegd hè. Partner maakte bij mij ook geen aanstalten, hij zei laatst dat hij dat niet deed omdat hij dacht dat ik er nog lang niet aan toe zou zijn. Misschien maar gewoon duidelijk zijn?
Hier met 9 weken terug begonnen. Beiden aangegeven dat we er zin in hadden, maar kwam er niet van omdat de kleine bij ons op de kamer slaapt. Toen hij beneden in zijn park in slaap viel, vlug de babyfoon aangezet en hup naar boven haha. Was eerst even "raar" omdat het al zo lang geleden was maar je verleert het niet
Gewoon er over praten, en niet van 'vind je me niet meer aantrekkelijk' maar het wat subtieler brengen. Gewoon zoals je hier zegt; dat je behoefte hebt aan intimiteit. Na de eerste duurde het twee weken toen we weer wat probeerden, na mijn jongste iets langer. Moet er wek bij zeggen dat ik nog geen week gevloeid heb en geen hechtingen oid had, dus t voelde allemaal ok.
Hier net zo, bij 7 weken aangegeven dat we beide wel weer wilde. Toen baby sliep aan de gang gegaan Gewoon benoemen!
Eigenlijk is alles al gezegd . Gewoon aangeven dat je zin hebt, en er niet omheen draaien. Weet niet hoe het voorheen bij jullie ging?, maar als ik zin heb zeg ik dat. Hoor dan snel genoeg of hij wel of geen zin heeft Onze eerste keer was op de dag af 6 weken na de bevalling.
Wel grappig hier gaat dat net zo. Nog geen intimiteit gehad omdat vriendlief ook geen aanstalten maakt. Wellicht laat hij het volledig aan mij wanneer ik weer wil. Als ik hem een kus vraag voor het slapen dan is dat heel duidelijk een kus met dichte mond. Kan me niet voorstellen dat hij er geen behoefte aan heeft, helemaal omdat we tijdens zwangerschap na de 26e week niks meer gedaan hebben. Misschien ook maar s subtiel over beginnen.
Blij dat je het herkend. Wij hebben geen sex meer gehad vanaf week 20... Dus wie weet is het langzaam uit zijn systeem? Door sex heb je ook meer zin in sex toch? Nu is het zo dat Uk naast ons bed slaapt... Maar weet niet of dat deel van het 'probleem' is. Ga vanavond eerst maar eens gesprekje wagen aan 'echt zoenen'. En dan kijken wat daar van komt.
Geen idee of dat zo werkt. Ik heb altijd wel behoefte gehad maar tijdens zwangerschap vond ik seks een beetje eng. Na een tijdje had ik wel behoefte aan solosex dus dat altijd maar gedaan. En paar weken na de bevalling daar ook weer mee begonnen om te zien hoe het daar beneden ervoor staat.
Hier hebben we ook geen sex meer gehad sinds 1,5 maand voordat ik moest bevallen ofzo! Ging niet meer met mijn buik. Dochtertje is nu 6 weken, hebben ook nog niks gedaan. Maar mijn vriend die wil ook graag weer. Vloei sinds deze week gelukkig niet meer. Hij laat het aan mij over. Maar misschien heeft je vriend zoiets ik merk het wel wanneer ze er weer aan toe is. Zou het gewoon anders aangeven als je zin hebt! wie weet komt het erna vanuit je man ook weer.
Oh hier vanaf week 8 al niet meer ivm placenta. En pas een maand of 10 later durfde ik weer voor t eerst, en nuSnog maar sporadisch. sterker nog, het lukte de laatste paar keren niet eens
Maar is het meer de vraag als in: ''ik weet niet hoe ik moet beginnen want eigenlijk wil of durf ik nog niet?'' of als in'' hoe geef ik de juiste hints?'' Want als het om dat laatste gaat snap ik niet waarom je het niet gewoon zegt? Meestal werkt dat het beste bij mannen
Mijn vriend wilde mij ook vooral niet pushen na de bevalling. Met 8 hechtingen moest ik zelf ook weer even wennen aan mijn onderkant. Gelukkig kan intimiteit op vele manieren. Wij hebben het langzaam opgebouwd. Eerst vooral knuffelen, dat steeds wat 'opgevoerd' en gelukkig kun je ook eerst sex hebben zonder gemeenschap. Dat heeft bij ons wel geholpen, omdat ik het wel lastig vond om me te ontspannen.
Allebei niet helemaal. We komen niet verder dan knuffelen, en kus op mond. Ik wil wel meer. Te beginnen met goeie zoenpartij. Maar als ik begin, dan haakt hij af. En ik weet niet waarom. En dat heb ik nog niet durven vragen. Beetje bang voor antwoord. Vind hij me niet meer aantrekkelijk? Geen behoefte? Moeite met feit dat Uk naast ons slaapt? Wat gaat hij zeggen? Moeilijk en beetje eng. Wil niet horen dat hij mij niet aantrekkelijk vindt. En wil ook geen broer/zus relatie. Maar ook niet te veel druk erop zetten bij hem.
Waarom zou je nu ineens niet meer aantrekkelijk zijn? Liefde is houden van, toch? Wij zeggen altijd: Ik hou niet van je omdat je zo mooi bent, maar je bent mooi omdat ik van je hou..
Klopt. Vriend zegt ook dat ik mooi ben, maar anders dan voor zwangerschap/bevalling. Maar ik voel me een flubberende, onintressante melkmachine. Ondanks dat ik me elke dag douche, opmaak en mooi aankleed.... Zit dus in mijn hoofd.