Onze buren blijken nudist te zijn. Ik keek uit slaapkamerraam van mijn zoon en buurman keek op vanuit de tuin dus ik groette. Steekt zijn hand omhoog en hij rent snel weg, hallo bungelende piemel haha Hij heeft een dichtbegroeide tuin (tuin dames, zijn boom zelf staat niet in het bos haha) dus prima. Is vaker gebeurt ondertussen haha, maar tegenwoordig rent hij niet meer weg want we hebben elkaar ook al in de sauna getroffen dus alle gene voorbij (en dat is wel ongemakkelijk hahahaha). Zijn vrouw omarmt het naakt zijn dus die gaat ook rustig met je babbelen (al doet ze wel haar badjas aan dan, maar wel op der dooie gemak). Nou ja prima, ze gaan hun gang maar maar de eerste keer wist is niet wat ik zag haha Zij is heel lief, kwam speciaal aan de deur om te vertellen hoe ze genoot van ons spelend kind en t gebabbel haar kids zijn al puber dus ze was blij met een lieve kinderstem
Ik probeer het mij te herinneren, maar ik weet het echt niet meer. Aangezien ik hem via de manege kende, zou het mij niks verbazen als het over rijden ging en wie de beste was. Kan heel verkeerd geïnterpreteerd worden
Haha heerlijk topic! Enigste sensatie die wij zelf bedenken hier gaat over onze buurman. Elk weekend is hij de hort op. Hij werkt door de weeks, eet savonds zn prakkie bij papa en mama. En vrijdag na zn werk vertrekt hij om vervolgens zondag avond laat pas weer thuis te komen Wij hebben al complete complottheorieën bedacht over waar die allemaal uit zou hangen Haha.
Gewéldig verhaal Ik zie die buurvrouw helemaal voor me, en dan elke nacht even kijken of ze je weer ziet lopen Onze vorige buren hadden geldproblemen (ze waren niet zielig, veel te veel uitgeven aan luxe dingen) en daar kon ik regelmatig van meegenieten wanneer de buurvrouw de spullen door de kamer smeet en daarbij schreeuwde en huilde. Steevast nadat de postbode was geweest met (weer) een aanmaning. Op een gegeven moment werden ze hun huis uit gezet en ze mochten nog even blijven tot ze een vervangende woonruimte hadden. Zaten ze daar in de kamer terwijl de werklui om hen heen bezig waren. Dat was ook best gênant.
Hm. Ik lees mijn eigen post terug en voor de duidelijkheid: posters van naakte vrouwen. Anders was het wel heel eng geweest
Unh nee de buren wel van ons. Waren compleet vergeten het raam dicht te doen.... Gelukkig geen oerkreten hoor. Oh en mensen hebben wel eens wat gezien.. tja lullig voor hun hadden ze niet zo extreem naar binnen moeten gluren. Ik en man hebben er alleen heel hard om gelachen.
Huisgenoot toen ik op kamers woonde en ik nog heel onschuldig was.. Ik kwam ‘s avonds laat thuis. Huisgenoot dacht dat iedereen dat weekend weg was, ik deed heel ‘s zachtjes de voordeur open, heel zachtjes mijn kamerdeur die naast de zijne zat open... om er vervolgens heel hard mee te slaan in de hoop dat die geluiden niet meer gemaakt gingen worden.
Niet heel genant, maar toch... Ik had een keer de was opgehangen aan een rekje over de rand van het balkon. Stond de onderbuurvrouw een paar uur later met een rood kanten string aan de deur: of die van mij was. Oeps, die was tijdens het was ophangen dus bij haar in de tuin gevallen. Echt ook net het meest charmante ding uit de hele was.
Ik sta regelmatig in mijn pyama met mn buurvrouw te kletsen. Zij ook in haar chilloutfit... heerlijk! Maar t meest vreemde was in ons eerste huis. De buurman was vaak dronken, lag dronken op de gallerij. Op een gegeven moment stond ik te klagen tegen andere mensen ut de gallerij dat t zo vreselijk stond. Ik nog een spuitbusje gekocht om te spuiten in de gallerij... bleek dat de buurman al 2 weken door op bed lag. In de 30 graden. God wat vond ik dat erg, helemaal niet doorgehad! Voelde me erg schuldig.