Ik denk eerder andersom Mn nieuwe vriend kan nogal luidruchtig zijn in bed. En mn buren slapen boven mij
Ik hoor 1 van mijn buren regelmatig seks hebben. En het klinkt hard joh! Niet normaal. Soms ook midden in de nacht, hoorde ik na een nachtvoeding de buurman klaarkomen: "Fuck yeah..." Ik zeg er maar niks van, bang dat ik dan te horen krijg dat ze mijn vriend en ik ook horen
Iemand moet me nou maar eens uitleggen waarom dat bij sommige vrouwen zo LUID moet. Seks kan best lekker zijn, maar eerlijk: dat lukt toch perfect met minder volume? Daarom is het toch niet minder leuk? Hoe écht zijn al die gillende vrouwen? Doen ze dat om hun partner sneller te doen komen? Of mis ik wat?
Dat hoop jij, dat ze dan slapen Misschien is jouw seks gewoon niet zo lekker als die van sommige anderen
Mijn vorige, mega suffe, buurman had een hele spontane, mooie vriendin uit Polen. Wij vonden het al totaaaaal geen kloppend stel en dat vond de buurvrouw na een poosje blijkbaar ook. Bijna elke middag, als de buurman aan het werk was, parkeerde er een rode auto voor ons huis waar een jongen uitstapte die bij de buurvrouw naar binnen ging. We hoorden dan vaak wat gestommel en een half uurtje voordat de buurman thuis kwam, vertrok die jongen weer. 5 minuutjes later stond de buuf dan onder de douche, zodat ze weer lekker fris was voordat de buurman thuis kwam. Ik heb haar er op aangesproken, maar volgens haar kwam die jongen omdat ze problemen hadden met de computer. Ja, ja, dat waren vast ernstige problemen, als hij zo'n 3/4 keer per week een hele middag langs moest komen. Waarschijnlijk overbodig om te zeggen dat de relatie van de buren uiteindelijk geen stand heeft gehouden.
Nou, zonder al te veel in details te treden: soms moet ik wel in het kussen bijten als je daar dan niet aan denkt en het raam staat open... Ik ben me altijd hyperbewust van anderen, maar sommige mensen hebben daar schijt aan