Sleutels in de koelkast terug vinden ! Telt dat ook ? Ik kan echt niks onthouden. En zo vond ik m'n sleutels terug in de koelkast. Hoe ze er zijn beland.... Geen idee !
alles wat eruit kwam bij de bevalling, behalve mijn dochtertje... ja het is normaal maar toch... en het lange groen/bruine vruchtwater spoor door het ziekenhuis toen ik naar de afdeling liep vanaf de parkeerplaats... flatsflatsflats... oja en bekken oefeningen in mijn onderbroek en met extreem veel afscheiding is dat niet zo tof als je opeens zo'n hele berg eruit voelt komen door die oefeningen... ieuw... hopelijk zag/rook de fysio het niet.... tja vergeetachtig ben ik al van mezelf. hoevaak de waterkoker al in de koelkast hing omdat ik hem erin wilde zetten :')
Lees hier nu.een dag of twee mee. Abbo genomen. Lach me krom. Sleutels zoeken die in contact steken, of ze in de ijskast terug vinden. Uit checken met ah pasje ect. Ik vind ut heel grappig! Hahah Kan me.van mijn eerste zwangerschap geen echte genante ddingen herinneren scheten en boertje doe ik zo nu en dan ook wel eens, is niet bijzonder of voelt ook niet gênant. Hahah Uhmm.. Wel altijd alles kwijt.. en dat is na de bevalling gebleven.. au au. Als t nu erger wordt dan ga ik mezelf opsluiten denk ik...
Hahaha hier het omgekeerde, probeerde vandaag met Ov. Chipkaart "in te checken" in de lift op mijn werk.... Collega's keken me nogal verbaasd aan....
Midden in een druk winkelcentrum vlak voor de xenos over mijn nek gaan. En om het nog gênanter te maken had ik tijdens het spugen ook mijn blaas niet meer helemaal onder controle, zucht. Ml mag morgen de boodschappen halen, ik wil eventjes het winkel centrum niet meer in.
Ik val iedere avond luidt snurkend op de bank in slaap. Als manlief t bedtijd vind maakt ie me wakker om vervolgens in bed verder te kunnen snurken. 😱
Oh wat erg, ik snap heel goed dat je je doodschaamde. Ik werkte vroeger in amsterdamcentrum en ging elke dag met de trein naar mn werk. In de zomer van 2007 was het snikheet in de trein en stampvol stond tussen ongewassen geurende mensen brrr kwam de trein uit en spuugde zo het perron vol daarna door gerend naar een prullenbak.. Maar tjee wat schaam je je dan kapot op een vol amsterdam centraal..
WC-knuffelen terwijl al je collega's op je staan te wachten om je een chocoladeletter te geven. Zo'n hoestbui krijgen dat je ervan in je broek plast (gelukkig liep ik al naar huis). Buiten bij een boom in een pretpark staan braken omdat je de wc niet redt - "haai, nee hoor ben gewoon zwanger *akward*"
Mijn navel doet raar ! Haha Als ik nodig moet plassen steekt hij uit maar als ik dan kijk tijdens het plassen zakt ie weer iets naar binnen omdat de druk uit m'n buik verdwijnt. Ik lach me stuk elke keer !
Op het werk in de agenda van mijn eigen mobiel kijken, deze voor me neerleggen. Een WhatsApp met mijn werktelefoon willen sturen, en nog eens in de agenda van mijn eigen mobiel willen kijken: ik zit mijn tas en jaszakken na te zoeken, mopper dat ik vast mijn mobiel thuis heb laten liggen.... zegt mijn collega: wat ligt er voor je dan!!? Euuuhhh ja... oeps! !!
Ik heb een keer toen ik de lunchtafel opruimde alles wat in de vaatwasser moest in de koelkast gedaan en alles wat in de koelkast moest in de vaatwasser. Vriend keek erg raar op s'avonds. Ik heb geprobeerd te pinnen in de supermarkt met m'n ov chipkaart. En ik werd woest dat hij het niet deed. Tot de kassamevrouw mij erop wees dat hij het ook niet zou gaan doen en of ik misschien ook mijn pinpas bij me had. Afgelopen zwangerschap was ik ontzettend misselijk en moest heel veel spugen. Was vaak heel gênant. Een keer in de trein had ik geen zakje bij me, heb ik dubbel gebogen in zo'n mini prullenbakje onder de tafeltjes gespuugd, was bijna onmogelijk.
Vandaag ben ik bij de meander winkel de bedklossen op gaan halen. Ze vroeg mijn postcode; en ik gaf een postcode op waar ik al 8 jaar niet meer woon, ze zei dat het niet over een kwam.. ik twijfelde en wist gewoon niet meer de postcode van waar ik nu woon.. Heb vl moeten bellen voor het adres. Vervolgens vroeg ze me telefoon nummer en ik wist die ook niet meer?!! Vl weer moeten bellen.. Die mevrouw zal ook wel gedacht hebben als haar hoofd niet vast zat aan haar romp was ze die ook nog vergeten... Nog een genant iets; schoonouders waren op bezoek, en opeens ontglipte me een scheetje..duidelijk hoorbaar. Uit schrik reactie en vast met een rode toeter riep ik; Bah Babs (onze hond) lig je weer te ruften, doe dat toch ergens anders...
Hahaha lovelaughlive geweldig!! Ga stuk hier.. ik wilde vandaag ook pinnen in de winkel, met mijn rijbewijs. Cassiere keek me ook een beetje beduusd aan En soms ook gewoon écht niet meer weten waar ik het nu over had
Ik schaam me diep maar door de zwangerschap ben ik erg gevoelig voor geurtjes. Mijn vriend en ik hadden het erg gezellig samen en tijdens het gebeuren trok hij mij naar voren om te zoenen terwijl ik net diep in ademden. Geloof me, de geur van lasagne die we een uur eerder op hadden was alles behalve fijn waardoor ik mijn maaginhoud zo naar boven voelde komen. Overigens heb ik alles binnen kunnen houden maar het scheelde weinig of ik had hem letterlijk ondergekost
Ik ben tijdens mijn zwangerschap mijn afstandbediening van mijn televisie kwijt geraakt. Ik heb hem tot nu toe nergens terug kunnen vinden. Ik ben bang dat ik hem gewoon weggegooid heb tijdens een opruimsessie Heb uiteindelijk een nieuwe moeten bestellen.. Truien binnenstebuiten aantrekken, verschillende sokken aan doen, brood in de koelkast leggen en vaat in de diepvries. Tijdens het eten van mijn mcdonalds gerechtje D ) mijn fristi kwijt raken.. kwam er later achter dat ik hem in het handschoenenkastje van de auto had gelegd??
Mijn buik is opeens geëxplodeerd. Hij groeit echt in een korte tijd en kan hem niet meer inhouden. Heb dus vaak dat ik denk ow daar kan ik nog wel tussendoor, niet dus. Gevolg kerstboom met mijn nieuwe kerstballen op de grond en bijna alles kapot! en dat ik opgesloten zit in de auto omdat ik te dicht bij d3 ander geparkeerd sta en nu niet meer eruit kon.
gênant vandaag kwam niet uit mijn woorden ,terwijl ik allemaal vragen had over een product ,, die dame moest er wel om lachen en mijn man die nam het over hahahah mijn hersen wisten even niet wat ze wouden en toen kreeg ik een voor wee in de jumbo , schreeuwde keihard G...... D.. auwwww ihihih mijn heerlijk brie in de kast gelegd in plaats van de koelkast toen het nog vol zomer was , trek ik dat kastje open mmmmmm wat ruik ik nou toch , ik janken met die gesmolten brie in mijn handen huilen omdat mijn jasje niet meer paste bij 18 weken huilen omdat mijn man allemaal baby liedjes had op gezocht en deed er een aan , jankennnnnnn maaaarrrr elke keer huilen bij een klassiek programma op nl 3 huilen omdat ik moe ben ihihih stopt mijn man me lekker in bed altijd , geeft me een kusje en zegt nu slapen hahaha net of ik een klein kind ben maar is best lekker op zich krijg mijn schoenen niet meer aan en sokken ook niet meer en om mijn broek aan te trekken moet ik gaan zitten nog eentje ik moet altijd huilen om een foto van mijn man met mijn baby neefje in zijn armen ( krijg nu alweer tranen als ik er aan denk pfffff hormonen ) en dan maar de laatste anders word het wel erg veel , tijdens het overgeven op de slaapkamer vloer al naakt op mijn knieën en handen ging ook nog mijn blaas open staan , plas en kots overal schaamde me dood , mijn man ging ook bijna over zijn nek ervan maar heeft het netje opgeruimd voor me ihihih
Ik had mijn afstandsbediening vast en liep naar de koelkast was even aan het wegdromen en ik pakte drinken en liep terug, ik een dag naar mijn afstandsbediening gezocht, niet gevonden. Komt mijn vriend thuis. Wat doet de afstandsbediening in de koelkast poepie? Ooh oops haha. Daar lag hij dus al die tijd. Dit is ook niet meer 1 x gebeurd dus soms als ik hem kwijt ben en er is visite kijk ik ook echt gewoon in de koelkast extra of hij daar niet ligt. Ik merk nu dag ik zo ontzettend gassig ben, ik ging naar mijn werk ( was in de periode van me miskraam ) en ik moest lagen om Eem grap en ineens niesse en ik liet een poeperd zeg. Haha ze zeiden niks want de stoel verschoof ook misschien dat ze dachten dat dat ht was hoop ik haha. Maar ik schaamde me enorm. En schoof maar even extra met de stoel haha.
HILARISCH! Geweldig ik lag in een deuk hier! Ik ben pas net zwanger maar ik ben nu al zo verstrooid als wat, dat gaan nog wat worden. Zo ging mijn man spelletjes doen bij mijn zoontje op school. Dit begon om kwart over 11, nog even nagevraagd en geef vervolgens 5 min later kwart voor 11 door aan mijn man. Kreeg een appje met een bedankje dat hij daar een half uur voor jan doedel zat. Ook was ik de boter ineens kwijt. Ik de koelkast drie keer doorgezocht, bij het broodbeleg gekeken, niks geen boter te vinden. Ik dacht dat ik gek werd.... Uiteindelijk vind ik de boter bij het oud papier terug Met mijn nicht afgesproken in de ochtend, in de middag erachter komen dat je dit vergeten bent. Oeps! En dit dus in een week tijd, ik hou mijn hart vast hahaha.