Gênante kwaal/ vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleur1984, 3 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

Even een gênante vraag. Ik moet er dinsdag voor naar de huisarts.
    Ik heb erg veel last van me rechter schaamlip en iets verder door naar achteren en naar die naad van je been. Weet ff niet hoe ik dat moet zeggen :) Je ziet er niks geks aan maar als ik er op druk voelt het hard aan. Een soort bal. Lopen doet pijn en zitten ook. Steekt ook regeatig. Na een tijdje zitten of lopen zakt het wat af maar heb dan regelmatig steken. Gemeenschap is ook wat pijnlijk, maar dan ook aan die kant waar dat harde stuk zit.
    Verders geen buik, darm of rug klachten. Grote boodschap is wel pijnlijk bij die plek. Ook als ik me spieren aanspan van onderen is het pijnlijk. AlsBukken gaat ook moeilijk. Weet iemand wat dit kan zijn?

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.289
    10.260
    113
    Wat vervelend als het verder naar achteren was zou je denken aambeien maar hoe jij het beschrijft zit het wat verder naar voren.heb geen idee hopelijk ben je er snel vanaf!

3. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Dat heb ik ook een keer gehad. Misschien een verstopte talgklier ofzo. Het was bij mij iig na een week helemaal weer weg.

4. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Precies waar jij omschrijft loopt inderdaad een klier die kan flinke ontstekingen geven... ik zou de huisarts even laten kijken want hoe langer je ermee blijft lopen Hoe ernstiger het wordt. ..

5. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Misschien een ingegroeid haartje wat is gaan ontsteken?

6. Fleur1984

Is ook geen ingegroeid haar. Als je er op drukt dan is hard en voel je een harde bal. De grote van een pingpong balletje . Aan de buitenkant is niks te zien. Echt heel raar. Ik zat te denken aan verzakking van iets. Maar vroeg me af of je dat in je schaamlip en die rand naar je been kan voelen. Lijkt mij van niet. Van binnen voel je ook niks behalve die bal als je tegen de zijkant drukt

7. mumija

mumija Niet meer actief

Misschien een abces?

8. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.019
    1.023
    113
    Ik denk dat alleen een huisarts antwoord kan geven op je vraag dus zou als ik jou was snel een afspraak maken!

9. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
  10. Fleur1984

Dank jullie voor de info. Ik ga dinsdag afwachten

11. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat vervelend! Hopelijk is het onschuldig... Misschien een grote steenpuist? Die doen ook aardig zeer

12. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Het is je klier van bartholini! Deze kan verstopt raken en dan krijg je dit! Het kan van zelf oplossen, doordat je lichaam het weer opneemt of hij is al te groot en dan moet je ff naar de gyn.
    Ik heb hem eerst binnenste buiten laten keren, dat heeft niet gewerkt en na 4 jr laten verwijderen en ik heb helemaal geen last!

13. Fleur1984

Krijg er wel steeds meer last van. Hopelijk red ik het tot dinsdagmiddag. :)

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Kun je echt niet eerder terecht?

15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Goed dat je er even langs gaat. Ik heb daar ook snel last van cystes etc en als je lijf dat niet uit zichzelf kwijt kan moeten ze er toch even in snijden. Lucht enorm op als de druk er af is!

16. Fleur1984

Heb net gebeld of ze eind van de middag toch een plekje hebben. Vind het zo balen dat ik naar de huisarts moet. Dit is de 2de week bij me
    Nieuwe baan.

17. Fleur1984

Ik word zo gebeld door de assistente. Het voelt nu overigens ook een soort doof aan aan de onderkant en een deel van me rechterbil

18. Fleur1984

Vanmiddag om 1630 kan ik terecht

19. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    pfff fijn!!!! Hopelijk valt het mee!

20. Fleur1984

Idd cyste van bartholin. Zit nu op de eerste hulp want hij moet opengesneden worden met spoed.

Deel Deze Pagina