Hallo allemaal, morgen start de Tour in Utrecht. Heel graag zou ik daarnaartoe gaan maar met deze temperaturen zie ik dat niet zitten. Wel wil ik misschien zondag naar de start in Utrecht gaan. Weet iemand of de start van een etappe leuk is?
Ik ga zondag ook kijken. Ze komen praktisch langs mijn huis dus fietsen lekker die kant op. Leuk om de reclamekaravaan te kijken en een stukje van de Tour misschien. Zie wel hoe warm het is en de kleine het trekt. We kunnen er altijd weer vandoor. Wij zijn echt dan van de Tour. Fietsen Zelf ook dus wil het niet missen
Ik heb geen idee hoe het is om te gaan kijken, wij gaan morgen wel in ieder geval zondag denk ik niet, heb dan geen opvang voor de jongste met de oudste durf ik het wel aan maar de jongste is niets.
5 jaar geleden zijn ze langs Ouddorp gereden en nu door Ouddorp. Ik zit weer klaar. Zeker de reklamekaravaan is leuk. De rijders zelf is zoeffff en dat waren ze.
We zijn geweest! Was superleuk. Nu lekker de etappe verder kijken op de TV, weerstechnisch ook niet verkeerd