Bizar zelfs, Maar wat denk je dan, dat ik dit wilde? Überhaupt met iemand aan een tuig lopen? Dit was gewoon gênant en misschien had ik erbij moeten vertellen dat ik dat vooral voor hem vond. In mijn omgeving worden mensen niet uitgescholden voor lilliputter als ze klein zijn nog nooit gehoord eigenlijk. En inderdaad als het iemand van regulier formaat was, zou ik het zeker nog gênant vinden, maar dan alleen voor mezelf.
Vorig jaar met mijn nichtje van 6 in de supermarkt. Zei ze tegen de kassamedewerkster zo wat heb jij een lelijke lippenstift op zeg.....
Mijn man vroeg al heel lang of ik voor hem een korte joggingbroek wilde maken. 3 weken geleden eindelijk eens mee begonnen. eerst een proefexemplaar voor de maat en daarna de echte met zakken. Elastiek aantrekken zo goed? Ja zegt hij zo zit hij lekker. Is hij daarna naar de winkel gegaan en zijn telefoon en beurs in zijn zakken gedaan en terwijl hij iets uit de schappen pakt zakt zijn broek zo naar beneden ivm de zwaarte van de spullen in zijn zak. Ik heb toen hij thuis was heel snel elastiek strakker gemaakt.
Maar jij lacht nooit om mensen? In dit topic lacht toch iedereen om zichzelf en om andere mensen? Lees jij alle post met een stalen gezicht? Je hebt zelf geen gênant moment gedeeld, maar je leest dus graag die van anderen. Dat is geen uitlachen? Ik heb jaren met de beste man gesport, en we lachen over en weer om elkaar, omdat ik hem denk ik gewoon als een mens beschouw die toevallig klein is, zo krijg ik een belachelijk rood hoofd, daar lacht hij ook wel om, en ik heb me keurig gedragen tijdens deze sportoefening, maar ik was me zeer bewust van hoe het eruit moest zien. Stel er was een foto gemaakt, van beide situaties, dan snap je toch ook dat het een prima op een of andere sport pagina kan en de andere toch echt niet. Dan gaan mensen lachen, dat is uitlachen. En, mogen we dan alleen nog om ‘normale’ mensen lachen. Dat vind ik zo gek, dan hoor je er toch ook niet bij. En eigenlijk merk ik dit ook, ik ben vrij normaal. Denk ik. En ik ben echt een doelwit om geplaagd te worden. Ik vind dat wel leuk, teken dat ze dat durven is goed. en je voorbeeld over een dikke vrouw. Dat gaat ook niet met zo’n oefening, je hebt gelijk gewicht nodig, vandaar deze man en ik. Dus inderdaad. Dat was heel grappig geweest. Maar gelukkig kunnen mijn vollere vriendinnen dat prima hebben, en lachen ze ook regelmatig om mijn geklungel.