hoi meiden, heb al de hele tijd een gevoel dat ik een meisje krijg op de echo van 17 weken zei ze dat het een jongen is helemaal niet erg natuurlijk maar krijg dat gevoel van een meid maar niet uit mijn hoofd heel apart heeft er iemand een ervaring dat ze een navelstreng aanzien voor een piemeltje 8) eigenlijk heel stom maar voor mijn eigen intuitie klopt het niet iemand ervaring mee bedankt
Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik heb t ook . Bij mij is al 4 keer gezegd dat t een meisje is en toch blijft er iets diep van binnen zeggen dat t een jongen is. Ik kan mijn gevoel maar niet overtuigen en vind het echt raar. Ik blijf t toch spanbend vinden.
Dit had ik ook, het werd een meid, dat wist ik ZO zeker! Wij wilden het geslacht van te voren niet weten maar omdat ik zoveel echo's op internet gekeken had herkende ik balletjes en een piemeltje tijdens de 20 weken echo. Maar toch bleef ik voelen dat het een meid was. En na de geboorte werd er door de kamer geroepen: "Jullie hebben een zoon!!" We waren super verrast .
DaphneK, heb je misschien heel ergens diep diep van binnen een voorkeur voor een meisje? Misschien is het namelijk de wens dat je een meisje krijgt wat je niet los kan laten.... Als ze op een echo duidelijk zeggen dat het een jongentje is, dan hebben ze het meestal wel goed. Maar aan de andere kant, ook echoscopisten zijn mensen, en mensen maken wel eens fouten. Het kan idd zijn dat een navelstreng voor piemeltje wordt aangezien, of dat de schaamlipjes en clitoris van een meisje nog erg opgezwollen zijn. Het kan, maar de kans is wel klein. Wacht de 20 weken gewoon even af, dan heb je hopelijk meer duidelijkheid. Overigens voor mij herkenbaar, jouw verhaal. Ik had ook echt het gevoel dat ik een meisje zou krijgen, totdat ze bij de 20-weken echo zeiden dat het een jongetje is. Toch bleef ik dat gevoel wel houden. Nu begin ik er wel aan te wennen dat het een zoontje is, ook echt heeeel erg welkom en superleuk! Nu volgende week weer een echo, en dan heb ik echt zekerheid over het geslacht. Ergens weet ik wel dat het een zoontje is. Maar eigenlijk interesseert het geslacht me nu helemaal niet. Ik hoop alleen dat de kleine het goed doet, en dat alles goed gaat. Dat is mijn enige zorg. X Meike
Ik had het ook, wist zeker een meid te krijgen maar echo zei jongen. Je krijgt een jongen, echt waar, wen er maar aan ze hebben een jongen vrijwel nooit fout.
Net zoals bij een meid, kunnen ze het ook bij een jongen mis hebben....genoeg ervaringen hierover gelezen....de navelstreng of een vlok of een grote clitoris kan voor piemeltje aangezien worden. Alleen is de kans bij beiden wel erg klein....
bedankt meiden raar he..... en ben harstikke blij met mijn kereltje, maar misschien heb ik de wens ook wel gewoon een beetje het is mijn derde jongen en absoluut de laatste zwangerschap misschien het idee 3 jongens harstikke stoer natuurlijk en ben allang blij dat elke echo er alles weer goed uitziet we wachten de 20 weken echo af het zal wel gewoon zo blijven heb vanmiddag een echt jongenspakje gekocht zo leuk weer dat kleine spul
ik ken het gevoel ook, maar dan net andersom ik zou volgens de echoscopiste van de 20 weken echo toch zeker weten een meid krijgen.. mijn gevoel zei heel sterk dat het een jongen was, en ik geloofde er dan ook niks van... 3-d echo laten maken, en ja hoor, een jongen! had ik toch gelijk dus mijn idee: vertrouw op je gevoel, en laat het desnoods controleren door een 3-d echo te laten maken
bij mijn zon zag je heel duidelijk een piemel en balletjes! Dat lieten ze ook zien. bij onze meiden duidelijk 3 streepjes
bij mijn eerste dacht ik eerst een meisje daarna en jongen bleek het ook een jongen te worden... nu denk ik echt heel sterk een meisje... donderdag ben ik 14 weken dus ben benieuwd of ze al iets zien... en anders zien ze het hopelijk op 4 maart want dan heb ik een geslachtsbepaling...
zie geen balletjes lijken wel op schaamlipjes... en dat ronde ding aan het eind lijkt wel een bel kan nooit het piemeltje zijn denk ik is best rond lijkt wel een bel of iets wat net op die plek zat maar goed maakt niet uit ben allang blij dat alles goed is maar goed we zien het over twee weken