Gênante vraag: Hoe gaat inwendig onderzoek?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Assje, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Ik heb dan wel een negatieve ervaring in het verleden gehad maar ik heb het hierover gehad met de vk en die gaf aan dat ze hier prima rekening mee kunnen houden.
    Over de combinatietest kan ik natuurlijk geen uitspraak doen maar mijn vk gaf aan dat ze tijdens de bevalling geen echte noodzaak is voor het toucheren.
    Natuurlijk is het een handig hulpmiddel om de tijdlijn vast te stellen maar het is niet zo dat het zonder niet zou kunnen, je lijf geeft prima aan dat het er klaar voor is!!

Bij mijn zoontje was het wel zo dat toen ze zeiden dat ik volledige onsluiting had dat ik helemaal dichtklapte en dus ook geen weeen meer had.
    Ik maakte mij zo druk over het feit dat het misschien wel niet zou passen dat ik het tegenhield.
    Pas toen ze begonnen over een ok boeken barste de weeenstorm los en heeft mijn lijf toch de klus geklaard.
    Ik denk dat het dus heel belangrijk is dat je blijft praten hierover, dat je bij je vk aangeeft dat het toch spanning met zich meebrengt, zij kan je hier dan makkelijker op voorbereiden.

Maar bovenal probeer wel te genieten van dit wondertje in je buik, het komt echt wel goed!

liefs Rieanne

Deel Deze Pagina