Gênante vraag, maar hoe komt dit toch???

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Whahahaha HI-LA-RISCH :p

Maare ff serieus :p Nee volgens mij geen last van .. Laatste keer gezwommen in CP een week of 4 geleden maar khad geen last van "flamoeswater" zoals ratatosk zou zeggen *lol*

2. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Iel jakkie.. heb daar ook last van, zo vervelend! Gebruik altijd inlegkruisjes als ik uit bad kom en ga ook al niet meer met mn blote kont op bed zitten als ik uit ad kom want dan is tie gewoon nat! Heb ook soms smorgens als ik uit bed stap dat ik het gewoon voel lopen! De hele nacht gelegen en als ik dan opsta doet de zwaartekracht haar werk, sorry hoor maar ik vind zulke dingen echt niet prettig!

3. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel normaal.
    Ik heb t soms ook na het zwemmen.
    Niks raars aan

4. topper12

topper12 Niet meer actief

:D:D:D

Misschien moeten we dit topic weer snel laten verwijderen voordat de zwembaddirecteuren hier achter komen. Je moet tegenwoordig al verplicht door een voetenbadje en onder de douche voordat je het water in mag. Ik wil niet weten welke nieuwe hygiëne-maatregel ze gaan verzinnen als ze hier achter komen..... :):D:D:D:D

5. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    De flamoes-douche, een straal water tegen je onderkant, dan netjes uitdruppen en DAN mag je het zwembadwater in:D

6. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    hahahaha ik lig dubbel hier. In flamoeswater zwemmen! :D:D:D
    Nee hoor, volgens mij gaat het om de houding van je lichaam, het ontspannen (in bad ontspan je erg) achterover liggen zorgt er volgens mij voor dat er weleens wat naar binnen loopt. Ik heb het ook vaak, lijkt me volkomen normaal. Als ik uit bad ga drup ik altijd nog staand even uit in bad en stap er dan pas uit.

7. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jups, ik kan niet trampoline springen en normaal springen. Zelfs normaal dansne met de kids hier gaat niet, of ik heb een inlegkruisje vol met zooi

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Een nieuwe vorm van zwemkurk :)

9. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Haha lol :D

Maar herkenbaar hoor TS, ik heb het ook en vind het rete-irritant.. Geen idee wat je er aan kan doen dus ik lees mee in de hoop op een oplossing :p

10. Verox

Verox Niet meer actief

Whahaha lig hier dubbel van het lachen!
    Zo erg dat vriendlief het niet vertrouwde en ik dit "probleem' zelfs met m gedeeld heb!
    Hij begreep het nog ook!

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hahaha hier nog zo'n vreemde!
    Ik heb hier nog nooit last van gehad, er gaat hier een wereld voor me open joh!:D:p

12. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    :)
    Nooit over nagedacht... Maar heb er geen last van
    Wist niet dat dat kon :)

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Pfieuw ik ben niet raar.... ik heb het ook..

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahahahahaha omg...

Dames, allemaal nijpen in her zwembad :D

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Nooit last van gehad tot dat ik ongeveer 1 jaar geleden toen ik ging zwemmen. Voelde me erg ongemakkelijk en voel gewoon dat het water opslokt wat er uit loopt bij een rare beweging ( gek doen met de kinderen in het water) en voelde me erg onzeker daardoor. Alsof iedereen het zag maar dat is natuurlijk niet zo. Ben eigenlijk blij te horen dat ik niet de enige ben.

16. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Ja, ik wist ook niet eens dat het kon! Nooit van gehoord!

17. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik ga altijd eerst naar de wc, voordat ik de trampoline op ga, maar dan nog. Het blijft irritant.:cool:

18. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    HaHa, wat ben ik blij zeg.....dat ik niet de enige ben:) Ik schaamde me altijd kapot en zal ook nooit uit bad stappen als mijn vriend bv net in de badkamer is.
    En zoals iemand ook zei, die trampoline..... Ik ga er nooit meer op.

Maar wat is het dan wat eruit komt, gewoon badwater? Ik ben altijd bang dat het plas is, maar kan het echt niet binnenhouden, zeg maar:)

Ben allang blij dat ik niet de enige ben!!

19. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Heb ik ook soms, maar het is er al uit voordat ik het bad uitstap (ik droog me staand in bad af). Gewoon even druk zetten en het is er zo uit. Wel zorgen dat je niet moet plassen natuurlijk, of het op de wc doen :)

Kan ook niet trampolinespringen en ik kan niet lopen en hoesten tegelijk... Ik moet echt even stilstaan om eerst alle spieren aan te spannen voordat ik ga hoesten, hihi. Mijn man verklaarde me al voor gek totdat ik het uitlegde :D

20. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Ja maar dat er badwater uit je vagina loopt na het baden en urine verliezen als je trampoline springt of hoest is wel even heel iets anders toch? Dat is lijkt mij gewoon lichte incontinentie n.a.v. de bevalling(en) die je hebt gehad...

Deel Deze Pagina