Reactie op de laatste twee, bij mij is het ook juist allemaal strakker geworden?! Van m'n stuitje ook nog last, wist niet dat er een verband kon zijn. Verder ziet bij mij alles er trouwens nog hetzelfde uit gelukkig Was er juist zo verbaasd over, verwachte dat alles er anders uit zou zien maar toen ik na drie daagjes een kijkje nam leek het alsof er niks gebeurd was haha
\ Dat had ik ook! Het gevoel van onder ontploft te zijn, totdat de kraamverzorgster me bijna dwong te kijken haha. Ik wist niet wat ik zag, nou ja.. niet zag eigenlijk.
Bij mij was het van onderen ook echt wel anders de eerste 2 maanden na de bevalling, terwijl ik daar niet eens echt veel schade had opgelopen. Ik vond het bij de ingang ook wat vleziger, alsof er weefsel van binnen nog een beetje te veel naar voren/buiten was geduwd. Dat was voor mij ook reden om toen nog even geen seks te willen (bovendien libido van 0). Na 6 weken was het nabloeden gestopt, maar voelde het nog niet als vanouds. Dat kwam eigenlijk pas rond 9-10 weken. Kon toen ook weer aan seks denken en dat gaat goed, voelt alleen of de gevoelige plekjes verschoven zijn
Hier fanatiek aan het oefeningen doen en het voelt weer iets strakker van onderen. ben veels te bang dat ik een verzkking heb, ook een 'bol' te zien nl...