Hallo, Ik ben van plan om Birkenstocksandaaltjes voor ons dochtertje te kopen. Ik zag ze staan bij een (dure) schoenenwinkel, maar nu zag ik ze ook bij Bristol. Zijn de Birkenstocks bij Bristol de echte officiële Birkenstocks? Of zijn dit neppe? Groetjes, Hanna
Het lijkt me (don't get me wrong), dat Bristol alleen echte verkoopt. Aangezien ze anders problemen gaan krijgen met de officiele. Als ze een logo of iets dergelijks hebben zal het denk ik geen namaak zijn.. maar het beste is toch even vragen bij de bristol zelf?
Zeker weten doe je het nooit. Ze kopen een grote partij op ligt er aam bij wie. Je zou aan mogen nemen dat ze alleen echte spullen verkopen maar zo verkocht de makro een tijd terug een pattij uggs waarvan meer als de helft nep bleek te zijn.
Hm... ik wil gewoon de echte hebben met goed voetenbed. Dochtertje heeft goede schoenen nodig voor haar voeten/enkels, dus vandaar.
Ja, maar dat was ook echt raar... Ik was toen al Ugg-fan en heb er toen een paar echte ugg's gehaald. Maar vriendin had inderdaad nep. Zou bij Bristol ook zomaar kunnen zijn, ik weet niet of er dusdanig veel verschil in prijs zit? Was bij de Ugg's toen wel, dacht iets van 50% verschil.
Ik was gisteren bij Bristol en hoorde toevallig een gesprek tussen medewerkers onderling dat ze nu een model hebben en dat er binnenkort nog een ander model bij zou komen van dat merk. Het zou al wel in de computer staan, maar ze hadden ze nog niet gezien. Of het ook echt zo is of dat ze speculeerden weet ik niet, maar misschien heb je er wat aan als het huidige model niet degene is die je zoekt...
ben er net geweest, bij Bristol, maar zag alleen maar van die instapslippers in volwassen maten. (badslipper model). Zelf ben ik nu ook aan het twijfelen of ik ze misschien dan maar wel moet aanschaffen. Heb altijd pijnlijke voeten, schoenen lopen nooit goed, dus ja, als ik de verhalen over Birkenstocks moet geloven......... Alleen... vind ze zo lelijk......... Welke zijn nou mooier voor volwassenen? Sandalen of van die slippers (met zo'n ding tussen je teen), dus niet dat badslippermodel...
Waarom niet dan? Ik weet het zelf niet hoor, maar bij een goede schoenenzaak hier (waar ze ook een centrum voor podologie hebben) raadde die mevrouw juist wel Birkenstock aan voor ons dochtertje (hypermobiel - in enkels). Maar goed, ze hebben ook wel eens schoenen aangeraden die ik helemaal niet stevig voor haar enkels vond, maar dat terzijde...
als er birkenstock op staat, bij Bristol en Scapino dan zijn het de echte... Ze hebben daar echter ook modellen die er uit zien las birkenstock, maar waar de merknaam er niet op staat, die zijn nep... en je kan het verschil wel echt voelen met lopen! (vind ik)
Birkenstocks zijn idd in het begin wat stug, ze moeten echt even ingelopen worden en naar je voeten gaan staan. Ik vind ze erg prettig lopen en heb goede ondersteuning aan het voetbed dat er in zit, m.n. het model Gizeh. Dit zal niet voor iedereen zo wezen, maar om dan gelijk als feit te stellen dat birkenstock niet goed voor de voeten is... Denk dat dat heel persoonlijk is.