Birkenstocks bij Bristol: echte of zijn dit 'neppe'?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Ik ben van plan om Birkenstocksandaaltjes voor ons dochtertje te kopen. Ik zag ze staan bij een (dure) schoenenwinkel, maar nu zag ik ze ook bij Bristol.
    Zijn de Birkenstocks bij Bristol de echte officiële Birkenstocks? Of zijn dit neppe? ;)

Groetjes,
    Hanna

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Het zijn echte

3. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Het lijkt me (don't get me wrong), dat Bristol alleen echte verkoopt. Aangezien ze anders problemen gaan krijgen met de officiele. Als ze een logo of iets dergelijks hebben zal het denk ik geen namaak zijn.. maar het beste is toch even vragen bij de bristol zelf?

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Zeker weten doe je het nooit. Ze kopen een grote partij op ligt er aam bij wie. Je zou aan mogen nemen dat ze alleen echte spullen verkopen maar zo verkocht de makro een tijd terug een pattij uggs waarvan meer als de helft nep bleek te zijn.

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hm... ik wil gewoon de echte hebben met goed voetenbed. Dochtertje heeft goede schoenen nodig voor haar voeten/enkels, dus vandaar.

6. KimK

KimK Niet meer actief

Ja, maar dat was ook echt raar... Ik was toen al Ugg-fan en heb er toen een paar echte ugg's gehaald. Maar vriendin had inderdaad nep.

Zou bij Bristol ook zomaar kunnen zijn, ik weet niet of er dusdanig veel verschil in prijs zit? Was bij de Ugg's toen wel, dacht iets van 50% verschil.

7. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Ik was gisteren bij Bristol en hoorde toevallig een gesprek tussen medewerkers onderling dat ze nu een model hebben en dat er binnenkort nog een ander model bij zou komen van dat merk. Het zou al wel in de computer staan, maar ze hadden ze nog niet gezien. Of het ook echt zo is of dat ze speculeerden weet ik niet, maar misschien heb je er wat aan als het huidige model niet degene is die je zoekt...

8. Delta

Delta Niet meer actief

Ik had ze een paar jaar geleden voor mezelf gehaald en ze waren echt.

9. Amare

Amare Niet meer actief

Ik neem aan dat het de echte zijn.

10. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik ga uit van echte!

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Heb toevallig deze week echte gekocht bij de bristol.

12. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    ben er net geweest, bij Bristol, maar zag alleen maar van die instapslippers in volwassen maten. (badslipper model).

Zelf ben ik nu ook aan het twijfelen of ik ze misschien dan maar wel moet aanschaffen. Heb altijd pijnlijke voeten, schoenen lopen nooit goed, dus ja, als ik de verhalen over Birkenstocks moet geloven......... Alleen... vind ze zo lelijk.........
    Welke zijn nou mooier voor volwassenen? Sandalen of van die slippers (met zo'n ding tussen je teen), dus niet dat badslippermodel...

13. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Zo goed zijn birckenstocks niet voor de voeten ;).

14. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Waarom niet dan? Ik weet het zelf niet hoor, maar bij een goede schoenenzaak hier (waar ze ook een centrum voor podologie hebben) raadde die mevrouw juist wel Birkenstock aan voor ons dochtertje (hypermobiel - in enkels).
    Maar goed, ze hebben ook wel eens schoenen aangeraden die ik helemaal niet stevig voor haar enkels vond, maar dat terzijde... ;)

15. Delta

Delta Niet meer actief

Want?

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    als er birkenstock op staat, bij Bristol en Scapino dan zijn het de echte...

Ze hebben daar echter ook modellen die er uit zien las birkenstock, maar waar de merknaam er niet op staat, die zijn nep... en je kan het verschil wel echt voelen met lopen! (vind ik)

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.854
    113
    Geen expert, maar ze zijn stug en keihard.

18. Sifra

Sifra Niet meer actief

Birkenstocks zijn idd in het begin wat stug, ze moeten echt even ingelopen worden en naar je voeten gaan staan. Ik vind ze erg prettig lopen en heb goede ondersteuning aan het voetbed dat er in zit, m.n. het model Gizeh.
    Dit zal niet voor iedereen zo wezen, maar om dan gelijk als feit te stellen dat birkenstock niet goed voor de voeten is...;)
    Denk dat dat heel persoonlijk is.

19. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik had er als kind altijd blaren van, vreselijk

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148