ik heb ook na de sex dat het niet fris ruikt daarbeneden. maar een vislucht is het niet, gewoon niet zo fris als normaal.. nu ga ik altijd maar meteen even naar de wc en douchen en dan heb ik nergens last van
Beetje domme assistente, het is inderdaad bekend dat het gebruik van antibiotica (vaginale)schimmels kan veroorzaken, maar dan had het na het gebruik van de gyno over moeten zijn en dat is dus niet het geval. Bij ons op de praktijk (ben ook da) is het gebruikelijk om dan een vaginale kweek te maken om te kijken of er inderdaad sprake is van een bacteriële vaginose of bijvoorbeeld trichomonas (laatste kan ook direct op de praktijk onder de microscoop worden bekeken). Komt daar niets uit dan wordt er inderdaad getest op een soa. Als ik jou was zou ik dus nogmaals bellen, vertellen dat de gyno niet werkt en het dus hoogstwaarschijnlijk geen schimmel is en dat je dus graag een afspraak bij de huisarts wilt maken.
Het kan ook zijn dat de sperma een bepaalde sterke geur heeft, bijvoorbeeld na het eten van knoflook ruikt dat ook visachtig maar alsnog zou ik laten checken of dit niet iets anders is, schimmelinfectie of SOA.
ze stinkt anders ook... en sperma ruikend naar rotte vis.... mag man ook wel eens naar ha gaan... legt broodje weer even weg
Bedankt voor je reactie! Ik vind het ook raar dat er geen verdere onderzoek word gedaan dmv een kweek. Ik zal het aankaarten als ik daar ben als ik mijn suikergehalte laat controleren.
Ik ben al 10 jaar bij dezelfde man en heb t pas sinds de laatste tijd. Dus als het aan de sperma lag zou ik er toch eerder last van hebben gekregen?
Ehm ja ik zei visachtig, niet rotte vis. Wat ik bedoelde is dat gekruid eten ook invloed heeft op onze geuren. En je hebt gelijk, als het anders ook is klopt er iets niet.
Het kan best een schimmelinfectie zijn, want je kunt elkaar blijven besmetten als je niet allebei behandeld wordt. Candida kán een SOA zijn, maar ook "spontaan" opkomen (bij antibiotica kuren of een lage weerstand, verandering in de hormoonhuishouding, noem maar op) en als jij wél behandeld wordt en je vriend niet (hoeft er niet direct last van te hebben), dan blijf je het aan elkaar doorgeven. Dat schiet niet op hè
Idd toen ik last had van bacteriele vaginose ,werd er een kweekje gemaakt. Ik kreeg AB kuur (Metronidazol). Het was 2 jaar geleden en tot nu toe gelukkig geen last meer. Ik ook durf te zeggen dat het geen schimmelinfectie is want dan krijg je geen nare geur uit je vagina alleen jeuk en/of abnormale afscheiding.
als vis stinkt is het rot tuurlijk heeft dat wel wat invloed maar niet zo ernstig dat het stinkt naar vis zeg maar
ja das waar, als ik langs de visboer loop val ik bijna om.. en lijkt me niet dat ze rotte vis verkopen (ik eet wel graag vis maar die geuurrr)
Sorry hahahaha ik moet zo lachen om de reacties!! Ts gelukkig hebben we allemaal wel een wat! Heb het zelf ook wel eens gehad.
Ja stank is nooit goed. Of het nou een vislucht is of niet.. En omdat het ook niet fijn is om een naar vis stinkende poes te hebben moet het toch opgelost worden Komt vast goed
Ik adviseer je nogmaals multi gyn gel, zoek maar op google/recensie. Multi-gyn Acti Gel 50ml, nu 5% korting - Drogisterij.net Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis. Ook vreemde reactie van de assistente inderdaad, denk dat het aan je zuurgraad ligt en bacteriele vaginose wordt meestal behandeld door een AB kuur.
Ik heb het al in huis bedankt voor de tip. Ga het vanavond na het douchen uitproberen. Hoop dat t helpt.
ja das waar, zoals ik al zei: heb ook wel eens een minder fris geurtje down under hoop dat die gel helpt!
Het kan een reactie zijn van jouw lichaam op het sperma van je vent. Als je in een niet vruchtbare periode zit, kan het het sperma agressief kapotmaken met als reactie die geur. Niks aan te doen helaas maar niet ernstig.