Wij willen zondag gaan gourmetten met een stel vrienden van ons. Nu zijn we bij de Albert heijn en Jumbo geweest, maar daar hebben ze geen gourmet schotels. Heeft iemand enig idee waar ze al wel te koop zijn? Alvast bedankt!
Bij een slager kun je zoiets altijd wel bestellen. Je kunt het zelf samenstellen, zij maken het voor je.
C1000? C1000 Ambachtelijke gourmetschotel - Trots van C1000 - Assortiment - C1000 En anders heeft de slager ze misschien al?
delhaize hebben ze nu al,voor de andere grootwarenhuizen is dat net iets te vroeg maar idd bij de slager kan je ze laten samenstellen(wel een pak duurder)
Plus heb ik ze toevallig vandaag gezien. Bij de Liddl hebben ze ook gourmet schotels die in de vriezer liggen.
Hier hadden ze vandaag (gisteren lag het er nog niet) bij de Jumbo al wel allemaal bakjes met gourmetvlees liggen. 4 stukjes per bakje en veel keus. Ook bakjes met paprika, champignons enzo... Nu heb ik ook zin om te gourmetten .
Gewoon lekker zelf maken Gehakt met spek eromheen voor slavinkjes, stukjes biefstuk, stukjes kip, filetlapje in stukjes en volgens ex-lover: knakworstjes (dat smaakt trouwens niet eens zo verkeerd)
Ik heb helaas geen tijd om alles zelf te maken, zijn echt ontzettend druk. Ben blij dat we een avondje vrij hebben om überhaupt te gourmetten haha